کد خبر : 1626114 | 03 مرداد 1398 ساعت 12:55 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

فابیو کاناوارو:

حضور ساری در یوونتوس خیانت به ناپولی نیست

فابیو کاناوارو، مدافع سابق ایتالیایی در مورد حضور مائوریتسیو ساری در یوونتوس صحبت کرد.

حضور ساری در یوونتوس خیانت به ناپولی نیست


به گزارش "ورزش سه"، مائوریتسیو ساری بعد از چند فصل درخشان در ناپولی و یک سال حضور در چلسی هدایت موفق ترین باشگاه سالهای اخیر سری آ را بر عهده گرفته و این اتفاق به مذاق هواداران ناپولی خوش نیامده است. اما کاناوارو از تصمیم مائوریتسیو ساری دفاع کرده و حضور وی در یوونتوس را خیانت به ناپولی نمی داند.

 

فابیو کاناوارو گفت: بازگشت مائوریتسیو ساری به ایتالیا یک اتفاق خوب برای مربیان ایتالیایی است. یوونتوس فرصت استفاده از یکی از بهترین سرمربیان ایتالیایی را داشت و این فرصت را از دست نداد.

 

1418916

 

آیا حضور مائوریتسیو ساری روی نیمکت یوونتوس خیانت به ناپولی محسوب می شود؟ به عنوان یک سرمربی معتقدم این خیانت نیست زیرا در دنیای حرفه ای فوتبال مربیان باید در تیمی حضور یابند که خواهان آنهاست و برای جذب آنها تلاش می کند. حالا آنتونیو کونته که همیشه در یوونتوس بوده روی نیمکت اینتر حضور دارد و مائوریتسیو ساری نیز بعد از سه فصل حضور در ناپولی هدایت یوونتوس را بر عهده گرفته است.

 

از نظر من کونته نیز با رفتن به اینتر تصمیم خوبی گرفت و باید دید وی تا چه اندازه می تواند فاصله این تیم با یوونتوس را کاهش دهد. خواسته های کونته در بازار نقل و انتقالات؟ برای یک سرمربی باکیفیت باید بازیکنان خوب جذب کنید."

دیدگاه‌ها