کد خبر : 1626128 | 03 مرداد 1398 ساعت 16:15 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض کارلس آلنیا به مدیران بارسا

شماره 21 را بدون اطلاع من به دی یونگ دادند

کارلس آلنیا هافبک جوان بارسا از مدیران باشگاه دلخور است چرا که آنها بدون هماهنگی قبلی، قول شماره او را به فرانکی دی یونگ داده بودند.

شماره 21 را بدون اطلاع من به دی یونگ دادند

به گزارش "ورزش سه"، کارلس آلنیا از ژانویه گذشته به تیم اول بارسلونا اضافه شد و توانست در چندین بازی لالیگا برای این باشگاه به میدان برود. او از معدود بازیکنان لاماسیا است که در 5 سال گذشته توانسته اند به تیم اول راهی یابند. آلنیا فصل گذشته پیراهن شماره 21 را بر تن داشت ولی این شماره اکنون در اختیار فرانکی دی یونگ ستاره هلندی جدید بارسا قرار گرفته است.

 

 

1400385

 

 

آلنیا که همراه کاروان بارسا در ژاپن حضور دارد، در نشستی خبری از این قضیه ابراز نارضایتی کرد و گفت:« پیراهن شماره 21 را به دی یونگ دادم و این مساله ای بود بین من و او. دی یونگ انسانی متواضع است و از من درخواست شماره 21 را کرد و من هم با رضایت خاطر آن را تقدیم کردم. البته دوست داشتم مدیران باشگاه من را از این موضوع مطلع می کردند. در واقع آنها بدون هماهنگی با من، قول شماره 21 را به دی یونگ داده بودند و اعتراف می کنم از این موضوع ناراحت شدم و حس خوبی به من دست نداد. من همیشه رفتار خوبی با باشگاه داشته ام و انتظاری متقابل داشتم.»

 

آلنیا ادامه داد:« در دومین فصل حضورم در تیم اول باشگاه، انگیزه های بالایی دارم و می خواهم قدمی رو به جلو بردارم. کاری که مربی به من می گوید را انجام بدهم و برای رسیدن به ترکیب اصلی بجنگم. هدف من ادامه کار در بارسا است و در این مورد با مربی و مدیریت صحبت کرده ام. این تابستان بحث جدایی من مطرح نیست.»

 

 

1421753

 

 

دیدگاه‌ها