کد خبر : 1626193 | 03 مرداد 1398 ساعت 23:58 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک برزیلی بارسا در آستانه پیوستن به دورتموند

سایت گل ادعا کرد که باشگاه های بارسلونا و بروسیا دورتموند در حال مذاکره برای انتقال مالکوم، هافبک برزیلی هستند و باشگاه آلمانی حاضر است برای این بازیکن 42 میلیون یورو بپردازد.

هافبک برزیلی بارسا در آستانه پیوستن به دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا سال گذشته با 41 میلیون یورو، مالکوم را از بوردو خرید اما این بازیکن که بند جدایی 180 میلیون یورو در قراردادش با بارسا گنجانده شده بود، نتوانست انتظارات را برآورده کند و گفته می شود باشگاه کاتالانی آماده است تا با تنها یک میلیون یورو بیشتر از مبلغی که او را خریده، این بازیکن را بفروشد.

مالکوم سال گذشته در آستانه پیوستن به رم قرار داشت اما بارسایی ها توانستند او را در آخرین لحظات از چنگ باشگاه ایتالیایی در بیاورند.

اما او که در آخرین فصل حضور در بوردو 12 گل زده بود و 7 پاس گل داد، نتوانست در نوکمپ موفق باشد و فصل گذشته تنها 15 بازی برای بارسا انجام داد و تنها 6 بار در لالیگا از ابتدا به میدان رفت.

 

 

1408636

 

به این ترتیب مالکوم یکی از گزینه های اصلی جدایی از بارسا در این تابستان به شمار می رفت. با این وجود، پیشنهاد جدی ای برای این بازیکن 22 ساله وجود نداشت و تنها آرسنالی ها برای به خدمت گرفتن قرضی او ابراز تمایل کرده بودند.

ولی اکنون دورتموندی ها که برای خرید او ابراز علاقه کرده اند. باشگاه آلمانی که فصل نقل و انتقالات را بسیار خوب آغاز کرد و در همان روزهای ابتدایی، چند خرید خوب انجام داد، اکنون به دنبال مالکوم است.

دورتموند سال قبل پاکو آلکاسر را از بارسا به خدمت گرفت و این بازیکن بازی های بسیار خوبی برای زردها انجام داد.

مالکوم در حال حاضر همراه با بارسا در تور آسیایی و در کشور ژاپن است اما با توجه به رابطه خوب دو باشگاه بارسلونا و دورتموند،  احتمال نهایی شدن انتقال او زیاد است.

دیدگاه‌ها