کد خبر : 1626291 | 04 مرداد 1398 ساعت 18:00 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

گل فرشاد در دومین بازی بیرون آمد! (عکس)

فرشاد احمدزاده در دومین دیدار که در دوره جدید برای پرسپولیسی ها به میدان رفت توانست اولین گل بازی را به ثمر برساند.

گل فرشاد در دومین بازی بیرون آمد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد احمدزاده که در دوره دوم حضور خود در جمع پرسپولیسی ها شماره 77 را به تن کرده است در دیدار امروز این تیم در بازی رده بندی در جام شهدا برابر تیم نیروی زمینی نیز به بازی فراخوانده شده تا دومین بازی خود را به انجام برساند.

احمدزاده که در دیدار امروز نیز به عنوان هافیک هجومی به میدان فراخوانده شده است توانست اولین گل خود را در دوره جدید برای این تیم وارد دروازه تیم نیروی زمینی کند. احمدزاده که در دیدار برابر سایپا نیز در بازی حضور داشت در دیدار امروز موفق شد چند حمله خطرناک روی دروازه حریف سرخ پوشان تدارک ببیند که یکی از آنها در موقعیتی فوق العاده برای وی به دست آمد و در حالی که می توانست موقعیت تک به تک را تبدیل به گل کند این اتفاق نیفتاد تا وی در دوئل با دروازه بان نیروی زمینی شکست بخورد.

 

 

پس از این اتفاق وی به عنوان یکی از بازیکنان هجومی سرخ ها در حمله خطرناک آنها حضور یافت و به عنوان بازیکنی که باید موج دوم حمله را جمع کند قدمی عقب تر از خط طولی محوطه جریمه حضور داشت که پاس بی نقص علیپور به وی رسید و شماره 10 سابق سرخ ها با ضربه ای دقیق گل اول پرسپولیسی ها و این بازی را به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها