کد خبر : 1626315 | 04 مرداد 1398 ساعت 19:34 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

چرا انتقال ستاره هلندی به بارسلونا منتفی شد؟

بارسلونا علاقه ای به بر هم زدن نظم رختکن خود برای خرید ماتیس دی لیخت نداشت.

چرا انتقال ستاره هلندی به بارسلونا منتفی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، درخشش فوق العاده ماتیس دی لیخت در فصل گذشته باعث شد بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی برای خرید این مدافع جوان و هلندی اقدام کنند و بارسلونا اولین باشگاهی بود که رسما برای انتقال دی لیخت وارد عمل شد.

 

1420933

 

موندو دیپورتیوو مدعی شد درخواست بالای حقوق این بازیکن که از سوی مینو رایولا مطرح شده بود باعث شد بارسلونا از ادامه تلاش برای خرید دی لیخت دست بکشد. حقوق درخواستی مینو رایولا از بازیکنان باتجربه ای چون جرارد پیکه با هفته ای 165 هزار پوند و یوردی آلبا با هفته ای 100 هزار پوند بالاتر بود و بارسلونا برای حفظ نظم رختکن خود و عدم اعتراض دیگر بازیکنان دست از خرید وی کشیده و دیگر تیم ها شانس مذاکره با وی را پیدا کنند و اینگونه انتقال دی لیخت به نوکمپ با تصمیم خود سران بارسلونا منتفی شد.

 

در نهایت این یوونتوس بود که توانست ماتیس دی لیخت را با قراردادی 5 ساله تا ژوئن 2024 جذب کند. بیانکونری برای خرید ماتیس دی لیخت مبلغ 75 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون پاداش به وی داد و بالاتر از تیم هایی چون پاری سن ژرمن، بارسلونا و منچستریونایتد این مدافع جوان و آینده دار را برای تقویت خط دفاعی خود جذب کرد.

دیدگاه‌ها