کد خبر : 1626317 | 04 مرداد 1398 ساعت 19:36 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

امیری را در حمله می خواهم، هنوز منتظر مهاجم هستم؛

کالدرون: تاخیر در شروع لیگ به کار ما می آید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن رضایت از شرایط تیمش بار دیگر تاکید کرد منتظر حضور یک مهاجم در بین سرخپوشان است.

کالدرون: تاخیر در شروع لیگ به کار ما می آید

به گزارش "ورزش سه"، گابریل کالدرون پس از دیدار پرسپولیس و نیروی زمینی گفت: قبل از هر چیز دوست دارم به تیم مقابل و مربی شان تبریک بگویم به خاطر اینکه واقعا فوتبال بازی کردند و سعی کردند یک فوتبال کیفی ارائه کنند. کار آنها به نفع فوتبال ایران است.


او افزود: ما طبق روال عادی مان قرار است با دو تیم دیگر در هفته آینده بازی کنیم و برنامه مان را تا شروع لیگ ادامه دهیم.


سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در ادامه گفت: از روحیه تیم کاملا راضی هستم و خیلی کارهایی که در تمرین انجام شده بود، در بازی پیاده شد. از این رو به تیم خودم هم تبریک می گویم.


کالدرون در مورد تاخیر در شروع لیگ ایران گفت: من هنوز تاریخ شروع را نمی دانم ولی این تاخیر به کار ما می آید چون با توجه به اینکه نتوانستیم در استانبول بازی های مدنظر را انجام دهیم و از طرفی منتظر حضور مهاجمی هستیم که هنوز به ما اضافه نشده، به ما فرصت بهتری برای تمرین و کار خودمان می دهد.

 

او درباره تفاوت سیستم پرسپولیس در دو بازی اخیر اینطور توضیح داد: در بازی قبلی بازیکنان جوان تری بازی کردند و امروز باتجربه تر ها بازی کردند. سیستم بازی ما همان قبلی بود.


وی در مورد محل بازی وحید امیری گفت: امیری را بیشتر در حمله می خواهم چون می تواند گل بزند. بخشی که فقط کارهای تاکتیکی انجام می شود، بله اما غیر از آن خیر. طبیعتا قبل از بازی تاکتیک مربوط به آن را تمرین می کنیم.
کالدرون در پایان با سوالی پیرامون جذب رضا اسدی مواجه شد که در جواب گفت: من چیزی درباره او نمی دانم.

دیدگاه‌ها