کد خبر : 1626359 | 04 مرداد 1398 ساعت 22:49 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

سبایوس: به خاطر رِیِس به آرسنال آمدم

دنی سبایوس، هافبک جدید آرسنال در مورد دلیل پیوستنش به این تیم صحبت کرد.

سبایوس: به خاطر رِیِس به آرسنال آمدم

به گزارش "ورزش سه"، دنی سبایوس دیروز و با قراردادی قرضی از رئال مادرید راهی آرسنال شد تا تجربه بازی کردن در لیگ برتر را به دوران ورزشی خود اضافه کند. دنی سبایوس مدعی شد خوزه آنتونیو ریس، ستاره سابق و فقید آرسنال نقش مهمی در انتقال وی به لندن داشته است.

 

دنی سبایوس گفت: "آرسنال همیشه نگاهی دقیق به دوران حرفه ای من داشته است، اما در پایان همه بازیکنان باید تصمیم بگیرند. آرسنال یک باشگاه تاریخی است که من همیشه آن را دنبال می کردم و خوزه آنتونیو ریس همشهری من در این تیم بازی می کرد. ریس در این باشگاه تاریخ سازی کرده و عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورد، پس پیوستن به آرسنال گام مهمی در زندگی حرفه ای من بوده است.

 

1421789

 

من قبل از انتقال به آرسنال با پدرم صحبت کردم و او به من گفت که نباید در مورد این پیشنهاد دو بار فکر کرد زیرا آرسنال یک باشگاه فوق العاده است و ریس نیز دوران درخشانی در این تیم داشته است.

 

وقتی امروز به زمین تمرین آمدم، تصویری از ریس را دیدم و این موضوع واقعا من را ناراحت کرد زیرا ریس اسطوره دوران کودکی من بود. انتقال به تیمی مانند آرسنال که نام بزرگی برای خود دست و پا کرده یک قدم بزرگ برای است و امیدوارم این باشگاه بزرگتر از این هم بشود."

دیدگاه‌ها