کد خبر : 1626366 | 05 مرداد 1398 ساعت 00:09 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

به خاطر بزرگداشت جام شهدا در این رقابت‌ها شرکت کردیم

صادقی: امیدوارم تکلیف لیگ برتر زودتر مشخص شود

سرمربی سایپا ضمن ابراز رضایت از حضور در این جام شهدا از تاخیر در شروع لیگ انتقاد کرد.

صادقی: امیدوارم تکلیف لیگ برتر زودتر مشخص شود

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی سرمربی جوان تیم  فوتبال سایپا  پس ازعنوان قهرمانی تیمش در جام شهدا گفت: « به خاطر بزرگداشت جام شهدا در این رقابت‌ها شرکت کردیم. برای تیم ما که تغییرات زیادی داشت و بازیکنان جوانی دارد، بازی با پرسپولیس و شاهین تجربه خوبی بود. سعی کردیم بیشتر از بازیکنانی استفاده کنیم که مقابل پرسپولیس غایب بودند. در نیمه دوم هم پنج، شش تعویض داشتیم و در مجموع باید بگویم برای تیم ما تجربه بسیار خوبی بود.»

 

سرمربی سایپا در خصوص ساعات خوبی که این تیم در این دو بازی به میدان رفت بیان کرد:« بله بازی اول و دوم ما هشت شب بود. واقعا بازی در ساعت پنج بعد از ظهر که از ساعت 4 به بعد باید گرم کنید بسیار سخت است.»

 

او درباره تاخیر در شروع لیگ برتر گفت: « برنامه پیشنهادی سازمان لیگ این بود که رقابت ها تاریخ نهم و دهم شروع شود اما این اتفاق نیافتاد. این موضوع برای تیم ما که برنامه کاری خود را می‌دانست بسیار سخت بود و برای یک مربی خیلی سخت است که بتواند تیمش را در شرایط اماده نگه دارد.»
سرمربی تیم فوتبال سایپا افزود: «تمام تیم‌ها می‌گویند برای آسیایی شدن می‌جنگند. 16 تیم لیگ برتری برای سهمیه لیگ قهرمانان آسیا می‌آیند و سه چهار تیم هم برای قهرمانی می‌جنگند. با این حال تلاش می‌کنیم هفته به هفته پیشرفت کنیم و تیم و بازیکنان بهتری داشته باشیم.»

 

صادقی درباره هدف تیمش در لیگ نوزدهم تاکید کرد: «هدف ما این است که هفته به هفته بهتر شویم. تیمی که هفده بازیکن خود را از دست داده و بازیکنان جوان زیادی دارد، هدفش پیشرفت است. اگر پیشرفت کنیم، نتایج خوب می‌گیریم. در لیگ برتر همه برای کسب سهمیه آسیایی بازی می‌کنند. دنبال پیشرفت بازیکنان و داشتن تیم خوبی در لیگ نوزدهم هستیم.»
وی درپاسخ به این سوال که معمولا دراین گونه مسابقات برای تیم قهرمان مبلغی را در نظر می گیرند گفت:« این سوال را دیگر باید از آقای عزیز محمدی بپرسید. اما به نظرمن این جام برای بزرگداشت نام شهدا بود و چیز دیگری نبود.»

دیدگاه‌ها