کد خبر : 1626440 | 05 مرداد 1398 ساعت 10:40 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیام حمایت بازیکنان رئال از آسنسیو(عکس)

بازیکنان رئال مادرید در زمان گرم‌کردن پیش از شروع بازی‌شان مقابل اتلتیکو مادرید در نیوجرسی، پیراهن‌هایی با پیام حمایت از ستاره مصدوم رئال، آسنسیو، به تن کردند.

پیام حمایت بازیکنان رئال از آسنسیو(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان رئال مادرید برای اینکه به همبازی‌ مصدوم‌شان، مارکو آسنسیو، که در بازی قبلی رئال در تور پیش‌فصل این تیم دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شده روحیه داده و او را تشویق کنند، دیشب زمانی که پیش از دیدارشان با اتلتیکو مادرید، در نیوجرسی وارد زمین شدند در زمان گرم کردن پیراهن‌هایی به تن کردند که پیامی دلگرم‌کننده خطاب به آسنسیو بر آنها نقش بسته بود.

 

1422115

 

آسنسیو چند روز پیش در جریان دیدار رئال مادرید و آرسنال در رقابتهای اینترنشنال چمپیونزکاپ از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید. مصدومیتی که گفته می‌شود در بخش اعظم فصل آینده او را از میادین دور نگه خواهد داشت و حتی ممکن است او را تا انتهای فصل دور از میادین نگه دارد.

 

1422116

 

روی پیراهنی که بازیکنان رئال دیشب به تن کرده بودند عبارت " با نهایت قدرت، مارکو" نقش بسته بود. این در حالی است که آسنسیو به مادرید بازگشته و در حال حاضر در این شهر به سر می‌برد و به زودی روند درمان مصدومیتش را آغاز خواهد کرد.

 

1422117

 

دیدگاه‌ها