کد خبر : 1626460 | 05 مرداد 1398 ساعت 11:44 | 884 بازدید | 0 دیدگاه

فراخوان دوباره؛ تمرین امیدها با مربی اسپانیایی

زمان آغاز لیگ برتر مشخص نیست و به همین بهانه تیم امید قصد دارد اردوی تدارکاتی را در نیمه مرداد ماه برگزار کند.

فراخوان دوباره؛ تمرین امیدها با مربی اسپانیایی

به گزارش "ورزش سه"، تیم امید که برای حضور در بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا آماده می شود، پیش از این قصد لغو اردوی مرداد ماه خود را داشت، به این دلیل که با شروع لیگ و درگیری باشگاه ها با بازی ها اجازه حضور بازیکنان خود را در تمرین تیم امید نخواهند داد. اما اکنون تیم امید با توجه به تعطیلی بازی ها به راحتی می تواند اردوی مرداد ماه خود را برگزار کند.

 

تیم امید در مرداد ماه بازی دوستانه خارجی پیش رو نخواهد داشت اما در ماه های آتی و در روزهای فیفا دو سفر به ازبکستان و اندونزی برای انجام بازی های دوستانه با تیم های امید این دو کشور خواهد داشت و قرار است بازی با هر یک از این تیم ها دوبار تکرار شود. بازی دوستانه با تیم امید کرواسی لغو شده و رومانی هم هنوز به ایران پاسخ نداده است. کمیته جوانان البته در تلاش است بازی های جدیدی را جایگزین کند.

 

فرهاد مجیدی که در ماه های گذشته با برپایی دو اردو بیشتر در پی شناخت از بازیکنان بود برای اردوی مرداد ماه یک دستیار اسپانیایی به کادر اضافه خواهد کرد. هم چنین به نظر می رسد تیم امید در اردوی مرداد ماه همانند دو اردوی قبلی بازی دوستانه داخلی برگزار خواهد کرد. تیم امید دراردوهای قبلی دو بازی دوستانه با تیم نفت مسجد سلیمان و تیم ملی برگزار کرد که هر دو بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید.

دیدگاه‌ها