کد خبر : 1626469 | 05 مرداد 1398 ساعت 12:06 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

حرکت قابل تقدیر شماره هشت محبوب

بازوبند روحیه بخش؛ از احمدنور به علیپور

احمد نوراللهی ستاره تیم پرسپولیس روز گذشته باوجود این که می توانست یک نیمه بازوبند کاپیتانی را بر بازو ببندد اما آن را به علیپور داد تا او با روحیه بالا بازی را ادامه دهد.

بازوبند روحیه بخش؛ از احمدنور به علیپور

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته پرسپولیس بازی را بدون حضور سیدجلال حسینی و حسین ماهینی آغاز کرد تا بازوبند به امید عالیشاه برسد. عالیشاه که نمایش خوبی در میانه میدان داشت، پس از آسیب دیدگی، بین دو نیمه بازی را ترک کرد تا سرخپوشان کاپیتانی جدید را در ترکیب خود ببینند.

 

باتوجه به حضور احمد نوراللهی که از لیگ چهاردهم در تیم پرسپولیس حضور دارد، انتظار می رفت او کاپیتان سرخ ها شود اما با ورود بازیکنان به زمین مشخص شد که علی علیپور بازوبند را بر بازو بسته است. مهاجم جوانی که یک نیم فصل دیرتر از نوراللهی به پرسپولیس آمد و حالا ششمین فصل بازی در جمع سرخ ها را تجربه می کند.

 

نوراللهی پیش تر در چند بازی به عنوان کاپیتان در ترکیب سرخ ها نقش آفرینی کرد اما این بار ترجیح داد که علیپور کاپیتان شود و با روحیه بالا بازی را ادامه دهد. آقای گل سرخ ها هم که در نیمه اول چند فرصت خوب را از دست داده بود، در نیمه دوم با بازوبند کاپیتانی یک گل زد تا به فرم خوب قبلی بازگردد.

 

دو سال پیش در لیگ شانزدهم، زمانی که احمد نوراللهی برای حضور در خدمت سربازی آمده می شد، اتفاقی مشابه برای او رخ داد. در آخرین بازی نیم فصل مقابل سیاه جامگان، سیدجلال بازوبند را به احمد نور داد تا در حضور کاپیتان شماره یک، این بازیکن جوان با بازوبند بازی را سپری کند و در واقع به این شکل روحیه بگیرد.

 

1422148

 

باتوجه به آسیب دیدگی ماهینی و سیدجلال، شاید این فصل نوراللهی بازی های بیشتری را به عنوان کاپیتان سپری کند. او که در لیگ چهاردهم به عنوان پدیده فوتبال ایران خود را مطرح کرد و از لیگ پانزدهم به ستاره تیم پرسپولیس تبدیل شد، فصل گذشته جزو بهترین های لیگ بود و در ترکیب پرسپولیس اثرگذار ظاهر شد.

 

گلزنی در دربی پایتخت، نقطه عطف عملکرد نوراللهی در لیگ هجدهم بود که شاید به تثبیت جایگاهش در فهرست تیم ملی نیز کمک کرد. حالا این هافبک شماره 8 امیدوار است راه ستارگانی چون علی کریمی، مجتبی محرمی و... را برود و بتواند سال های سال بازوبند کاپیتانی را بر بازو داشته باشد.

 

نوراللهی چهره خاطره انگیزی در میان هواداران پرسپولیس محسوب می شود. او در بازی های مهمی چون دیدار با الجزیره، استقلال و... گل های مهمی را به ثمر رساند و باید دید در لیگ نوزدهم چه خواهد کرد.

 

کاپیتان چهارم سرخ ها روز گذشته یک نیمه در پست هافبک هجومی بازی کرد و یک نیمه هم هافبک دفاعی بود و در هر دو پست درخشان عمل کرد.

دیدگاه‌ها