کد خبر : 1626475 | 05 مرداد 1398 ساعت 12:14 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

خونه به خونه در قرعه کشی لیگ یک!

قرعه کشی رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور امروز برگزار می شود و نام تیم خونه به خونه هم دراین قرعه کشی خواهد بود.

خونه به خونه در قرعه کشی لیگ یک!

به گزارش "ورزش سه"، این در حالی است که گفته می شود امتیاز تیم خونه به خونه به تیم آلومینیوم جاجرم واگذار شده است. فریبرز محمود زاده مسئول برگزاری بازی های لیگ یک در این باره می گوید:« تاکنون هیچ کدام از باشگاه ها برای انتقال امتیاز خود به سازمان لیگ نامه ای ارسال نکرده اند و به همین دلیل هم امروز در قرعه کشی لیگ دسته اول ما نام تیم خونه به خونه را در جدول قرعه کشی قرار می دهیم. بارها در رسانه ها اعلام کرده ایم که اگر قرار به انتقال امتیاز باشگاهی هست این پروسه باید تا قبل از 16 مرداد انجام شود زیرا بعد از این تاریخ دیگر مدرکی از باشگاهی تحویل گرفته نخواهد شد.»

 

گفتنی است تیم ها باید تا 16 مرداد نام 14 بازیکن خود را برای سازمان لیگ لیست کنند. در غیر اینصورت از جدول بازی ها حذف می شوند و جای خود را به تیم های رده پایین تر خواهند داد. بازی های این فصل با حضور 18 تیم از 26 مرداد آغاز می شود. تیم های اول و دوم به لیگ برتر صعود می کنند و سه تیم انتهای جدول هم دسته دومی خواهند شد.

دیدگاه‌ها