کد خبر : 1626542 | 05 مرداد 1398 ساعت 18:52 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی مربیگری من را شکل داد

مطهری: تیم‌های دیگر از پدیده بیشتر هزینه کرده اند

تیم فوتبال پدیده یکی از نمایندگان فوتبال ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امسال با ترمیم و تقویت خود به دنبال کسب جایگاهی بالاتر از فصل قبل است.

مطهری: تیم‌های دیگر از پدیده بیشتر هزینه کرده اند

به گزارش" ورزش سه"، پدیده خیلی زود با سرمربی موفق فصل گذشته اش تمدید کرد و یکی از تیم هایی است که پیش فصل منظمی را سپری کرده است. این تیم البته نه فقط در ترکیب بازیکنان که در روی نیمکت مربیگری نیز تغییراتی داشته و حمید مطهری مربی تیم نساجی و پیکان از این فصل در کنار یحیی گل محمدی حضور خواهد داشت. مطهری که در سال های اخیر دستیار ثابت مجید جلالی در پیکان، سایپا و نساجی بود در ارتباط با حضورش در پدیده گفت: «اول باید از آقای جلالی تشکر کنم؛ ایشان مربیگری من را سر و شکل داد و به نوعی باعث و بانی این بود که من وارد این حرفه شدم.»

 


او در ادامه گفت:« من استارت این کار را با آقای جلالی در حدود پانزده سال پیش زدم و به عنوان آنالیزور در پاس با ایشان همکاری کردم. در پنج سال اخیر هم در سایپا، پیکان و نساجی با آقای جلالی کار کردم هرچند در سال های قبل از آن خودم هم در جاهای مختلفی و بدون آقا مجید در تیم هایی مثل سنگ آهن بافق، امیدهای پرسپولیس و یا در صبا با یحیی گل محمدی کار کرده بودم.»


او اضافه کرد:« من سال های خیلی خوبی با آقای جلالی داشتم و خیلی چیزها یاد گرفتم و همانطور که گفتم مربیگری ام در همکاری با ایشان شکل گرفت. در کنار این از آقا یحیی هم ممنون هستم که به من کار در پدیده شهرخودرو را پیشنهاد داد. من دوره کوتاهی در صبای قم با او کار کرده بودم و خوشحالم که باردیگر فضا فراهم شد که با هم کار کنیم. » مطهری همچنین گفت:« من هرجایی باشم با جان و دل کار می کنم و در این سال ها با مربیان مختلفی که کار کردم همیشه سعی ام این بوده که در راستای اهداف آن ها حرکت کنم. امیدوارم در تیم شهرخودرو هم همین اتفاق بیفتد، خوشبختانه آقای گل محمدی را خوب می شناسم، با هم همبازی بوده و همکاری کرده ایم.»


او افزود:« از آقای حمیداوی هم تشکر می کنم، ایشان از بخش خصوصی آمده و از جیبش هزینه می کند، تسلط خوبی دارد و فوتبال را خوب می شناسد. من معتقدم باید قدر این افراد را بدانیم.»


مربی این فصل پدیده درباره این تیم هم گفت:«پارسال اگر یادتان باشد هر بار که صحبت شد می گفتم که طرفدار بازی تیم پدیده هستم. حتی در بازی هایی که با پیکان و نساجی مقابل این تیم داشتیم از مدل بازی این تیم تعریف کردم. پدیده شهرخودرو همیشه دنبال مالکیت توپ است و امسال هم سعی داریم با کمک و تفکرات آقا یحیی همین روند را ادامه بدهیم و فوتبال قابل احترامی را بازی کنیم.»


او در رابطه با جذب بازیکن جدید هم گفت:« ما در دو سه پست به بازیکن نیاز داریم و امیدوارم با جذب این بازیکنان تیممان هرچه سریعتر کامل شود. البته الان هم بازیکنان خوبی در اختیار داریم و تیم خوبی هستیم.» اوافزود:« اولین چیزی که برای ما در پدیده شهر خودرو مهم است اینکه فوتبال قابل احترامی انجام بدهیم. توقعات از این تیم بالا است و ما باید فوتبال با کیفیتی ارائه بدهیم. دنبال این هستیم که نتایج خوبی هم بگیریم که این واقعا کار سختی است. تیم های دیگر خیلی بیشتر از ما هزینه کرده و در نقل و انتقالات فعال تر بوده اند اما ما می خواهیم با کار تیمی و برنامه های دقیق تیمی خوب و مدعی باشیم.»
مربی پدیده در ادامه گفت:« در ادامه بار دیگر از یحیی گل محمدی تشکر می کنم، همچنین خیلی خوشحال هستم که کنار بارگاه امام رضا(ع) هستم، امیدوارم به کمک امام رضا(ع) بتوانیم سال خوبی داشته باشیم. همچنین از مسئولان استانی می خواهم که به تنها نماینده استان خراسان در لیگ برتر از نظر سخت افزاری و امکانات کمک کنند.»


او در پاسخ به این سوال که چرا بازی دوستانه این تیم در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار نشد هم گفت:« نمی دانم به چه دلیلی اما ورزشگاه امام رضا (ع) را در اختیار ما نگذاشتند و ما مجبور شدیم در زمین تمرینمان که برای مسابقه خوب نیست بازی کنیم.»

 

دیدگاه‌ها