کد خبر : 1626543 | 05 مرداد 1398 ساعت 18:53 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

کدورت من و استقلال مثل ابربهاری است؛

فکری: امیدوارم امسال استقلال دیگر زجرمان ندهد

محمود فکری امیدوار است با حمایت هایی که از سوی مسئولین شهری و همینطور کارخانه آلومینیوم اراک وجود دارد، این تیم بتواند به مسابقات لیگ برتر صعود کند.

فکری: امیدوارم امسال استقلال دیگر زجرمان ندهد

به گزارش "ورزش سه،" محمود فکری سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از پایان مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ یک در این رابطه بیان کرد: قرعه کشی مسابقات برگزار شد و جا دارد به دوستان عزیز خسته نباشید بگویم. وقتی از نزدیک می بینی، متوجه می شوی، هماهنگ کردن تیم ها خیلی سخت است و باید تشکر کنیم از مسئولین برگزاری بازی های لیگ یک.

 

چه برنامه ای برای حضور اراکی ها در لیگ برتر دارید. فکری پاسخ داد: سال گذشته آلومینیوم یکی از شانس های صعود بود ولی در هفته های اخیر از این مهم بازماند ولی امسال با توجه به حمایتی که مسئولین شهری و کارخانه آلومینیوم دارند و عزمی که برای رسیدن به این مهم دارند، فضایی به وجود آمده تا ما بتوانیم راحت برنامه هایمان را پیاده کنیم.‌ ما به موقع تمرینات را شروع کردیم و اردوها برگزار شد. امیدواریم با تلاش همگی و رفاقت و همدلی، یکی از تیم های صعود کننده به لیگ برتر باشیم.

 


فکری در پاسخ به این سوال که عدم پخش منظم بازی های لیگ باعث ایجاد حرف و حدیث بیشتر می شود، بیان کرد: بله هر چقدر بازی ها بیشتر پخش مستقیم شود و نظارت ها بیشتر شود، ناخودآگاه حرف و حدیث کمتر می شود. پیگیر هستیم تا بازی ها پخش مستقیم شود. امیدوارم بقیه تیم ها هم همین کار را کنند. از مسئولین سازمان لیگ خواهش می کنم، نظارت را از روز اول داشته باشند تا لیگ کاملا سالمی داشته باشیم. اشتباهاتی در برگزاری هست ولی نباید عمدی باشد. سال گذشته ما بازیکنان خوبی به لیگ برتر معرفی کردیم و امیدواریم امسال هم با تمهیداتی که انجام می شود، این کار را انجام دهیم.

 

از فکری در مورد شرایط این روزهای تیم سابقش استقلال پرسیده شد و او توضیح داد:‌ از استقلال زیاد خبر ندارم و این به مشغله های کاری خودم برمی گردد، ولی با توجه به اینکه سرمربی تیم مشخص شده و از طرف دیگر بازی های لیگ هنوز اعلام نشده، فکر می کنم استقلال فرصت کافی داشته باشد تا سرمربی بازیکنان را بهتر بشناسد و آماده سازی تیم کامل شود. فکر می کنم اگر اینگونه شود، استقلال می تواند متفاوت از سال های گذشته شود. ما به هر حال طرفدار استقلال هستیم. دوست نداریم مثل سال های گذشته یک نیم فصل را از دست بدهد و ما را زجر بدهند تا حالا در نیم فصل دوم شرایط تیم خوب شود. امیدوارم امسال از اول شرایط خوبی داشته باشند تا تمام کسانی که پیگیر تیم هستند، خوشحال باشند.

 

فکری در مورد تولدش افزود: ممنونم از تمام کسانی که تولدم را تبریک گفتند. تولد واقعی من ولی 25 دی ماه است که در شناسنامه اشتباه شده. اینطوری چند ماهی بزرگ تر شده ام (باخنده).


سرمربی آلومینیوم اراک در رابطه با کدورتی که میان او و باشگاه استقلال وجود دارد، گفت: کدورت میان من و باشگاه چه از سمت من باشد و چه از سمت باشگاه و طرفداران، یک امر زودگذر و مانند ابربهاری است. همه ما با سربلندی استقلال خوشحال خواهیم شد و امیدوارم امسال استقلال سال خوبی داشته باشد و در لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی شرایط خوبی داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها