کد خبر : 1626551 | 05 مرداد 1398 ساعت 19:40 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

چینی ها همچنان یکه تاز در عرصه قدرت مالی در فوتبال

شرکت های بزرگ و قدرتمندی حامی فوتبال باشگاهی در کشور چین هستند.

چینی ها همچنان یکه تاز در عرصه قدرت مالی در فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، در سالهای اخیر و با ورود سرمایه گذاری های کلان به عرصه فوتبال چین، بسیاری از ستاره های مطرح فوتبال جهان شامل بازیکنان و سرمربیان بزرگ ترجیح داده اند برای کسب درآمدهای نجومی راهی قاره آسیا شوند و این موضوع به قدری فراگیر شده که ممکن است گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید که در 2 فینال لیگ قهرمانان سالهای اخیر موفق به گلزنی شده هم به زودی برای ادامه فوتبال خود راهی چین شود.

 

1422234

 

حالا و در بین 500 شرکت برتر جهان از منظر گردش مالی در سال 2019، نام تعداد زیادی از شرکت هایی که در فوتبال چین در سالهای اخیر سرمایه گذاری کرده اند به چشم می خورد و این موید قدرت بالای مالی فوتبال چین در عرصه باشگاهی است.

 

شاندونگ، بجینگ، گوانگژو اورگرانده، شانگهای و سونینگ، تیم هایی در فوتبال چین هستند که با سرمایه گذاری شرکت های بزرگ این کشور به فعالیت خود ادامه می دهند و شرکت های حامی این تیم ها در بین 500 شرکت برتر و موفق سال 2019 جهان جای داشته اند.

 

این در حالیست که علیرغم سرمایه گذاری های کلان و جذب بسیاری از بازیکنان سطح اول فوتبال جهان، باشگاه های چینی در چند سال اخیر موفقیت زیادی در لیگ قهرمانان نداشته و موفق به رسیدن به فینال این رقابت ها نشده اند.

دیدگاه‌ها