کد خبر : 1626552 | 05 مرداد 1398 ساعت 20:02 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

نصرتی: هدف تیم من صعود به لیگ برتر است

محمد نصرتی سرمربی تیم گل ریحان البرز می گوید که قصد دارد تجربیات 23 ساله خود را به کار گیرد تا تیم گل ریحان موفق شود.

نصرتی: هدف تیم من صعود به لیگ برتر است

به گزارش "ورزش سه"، محمد نصرتی سرمربی جدید تیم گل ریحان البرز درباره وضعیت این تیم توضیح داد: قرعه کشی بد نبود، اما اگر می خواهیم موفق شویم باید تمام تمرکزمان را بگذاریم روی پیشرفت تیممان. من الان سرمربی گل ریحان البرز هستم و تمام تلاشمان را می کنیم. از همین امروز که حریفان مشخص شدند سعی داریم روی نقاط قوت و ضعف حریفانمان کار کنیم تا انشالله بتوانیم با شناخت خوب، شروع مسابقات را استارت بزنیم.

محمد نصرتی با تبیین اهداف تیمش در فصل جدید گفت: من و همکارانم تمام تلاشمان را می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و هدف ما صعود است و در غیر این صورت نمی توانیم پیشرفت کنیم. تمام تلاشمان را می کنیم و بازیکنانم هم قدر مسلم می دانند که باید بهترین کیفیت را ارائه کنند تا بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم و نماینده خوب و مفیدی برای استان البرز و شهر کرج باشیم.

 

کاپیتان سابق تیم پرسپولیس درخصوص تجربیات خود به عنوان مربی هم عنوان کرد: فصل گذشته دو سه هفته سرمربی موقت بودم، مربی جدید آمدند و یک مقطع همکاری کردیم و جدا شدیم اما امسال مجموعه گل ریحان و دکتر حمزه لو تصمیم بر این گرفتند که من را سرمربی انتخاب کنند، من هم تجربیاتم در این 22، 23 سال به عنوان بازیکن و مربی و سرمربی را سعی می کنم انتقال بدهم به جوانان.

 

نصرتی درباره تاریخ شروع لیگ یک هم گفت: فکر می کنم از 26 مرداد استارت بازی هاست، دقیق نمی دانم اما حدودا از 26 همین ماه است.

 

دیدگاه‌ها