کد خبر : 1626632 | 06 مرداد 1398 ساعت 10:46 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

مرد مهاجر؛ روزهای سخت در راه است

رضا مهاجری که بیشتر در مشهد مربیگری کرده یکی دو فصلی است که از این شهر مهاجرت کرده و بعد از تبریز اینبار مربیگری در قائمشهر را تجربه می کند.

به گزارش "ورزش سه"، به یقین رضا مهاجری در قائمشهر کار سختی به نسبت تبریز و حتی مشهد پیش رو خواهد داشت چرا که جنس نگاه مردم قائمشهر به فوتبال متفاوت است. آنها نساجی را به اندازه ای دوست دارند که قابل اندازه گیری و توصیف نیست. و البته طرفدار فوتبال تهاجمی هستند. اینکه نساجی در قائشمهر دست کم حریفان خود را تحت فشار بگذارد و به گل برسد.

 

حس مسئولیت مردم قا ئمشهر نسبت به تیم نساجی آنقدر بالاست که به جزیی ترین اتفاقات در تیم واکنش نشان می دهند و هر یک از آنها به خوبی فوتبال را تجزیه و تحلیل می کنند و خلاصه اینکه قائمشهر یک شهر فوتبالی است. رضا مهاجری این را به خوبی می داند. اگر چه رضا مهاجری در فوتبال به یک مشهدی شهرت دارد اما واقعیت این است که او زاده شمال است و قائمشهر و مردمش و نساجی را به خوبی می شناسد و به خوبی می داند برای مربیگری وارد شهری شده است که عاشق فوتبالند و فوتبال را به خوبی می فهمند و بعد از این همه سال دوست دارند پیشرفت نساجی را ببینند.

 

رضا مهاجری که این را به خوبی درک کرده در بازی های دوستانه تیم نساجی هم با اهمیت کار را دنبال می کند. بی شک مساوی ها در بازی های دوستانه نه برای نساجی خوب است و نه برای رضا مهاجری. اما نتیجه در بازی های دوستانه امتیازی از تیم کم نمی کند و رضا مهاجری با شناختن نقاط ضعف می تواند موفقیت تیم را در لیگ برتر برنامه ریزی کند. عطش رضا مهاجری برای موفقیت در نساجی بعد از روزهای پر تساوی که در ماشین سازی داشت به یقین به سود این تیم تمام خواهد شد. البته نیمه پر لیوان می گوید رضا مهاجری در نساجی روزهای بهتری را نسبت به ماشین سازی تجربه خواهد کرد به این دلیل که نساجی یک تیم پرتماشاگر است. تماشاگرانی که در بازی های خانگی آنقدر برای تیم انگیزه و شور ایجاد می کنند که در مسایل روحی و روانی یک گام از حریف پیش است و برای پیروزی تنها یک بازی خوب باقی می ماند. رضا مهاجری به امید روزهای خوب نقشه های خوبی را روی وایت برد ترسیم می کند. البته در این راه عمل به تعهدات از سوی باشگاه آنقدر مهم است که حتی می توان عدم موفقیت احتمالی تیم را صفر تا صد به آن ربط داد. تعصب به جای خود؛ عمل به تعهدات حرفه ای به جای خود.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها