کد خبر : 1626688 | 06 مرداد 1398 ساعت 14:55 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

مورد عجیب گلر سرخپوشان؛

درویش‌وند با صفر بازی پرسپولیس را ترک کرد!

ابوالفضل درویش وند که پیش از شروع لیگ شانزدهم به پرسپولیس پیوست، بدون انجام بازی رسمی برای این تیم، در فهرست مازاد قرار گرفت.

درویش‌وند با صفر بازی پرسپولیس را ترک کرد!

به گزارش "ورزش سه"، 3 سال پیش گلر تیم ملی جوانان که کسی شناختی نسبت به او نداشت، با عقد قراردادی به پرسپولیس پیوست تا در اردوی اوکراین به همراه دیگر شاگردان برانکو خود را نشان دهد. او به واسطه حضور در تیم های ملی پایه مورد توجه هواداران و رسانه ها قرار گرفت و باتوجه به استایل بازی و قدوقامت بلند، نگاه ها را به خود جلب کرد.

 

درویش وند 19 ساله به عنوان بازیکن زیر بیست و یک سال در لیست پرسپولیس خودنمایی می کرد و همه انتظار داشتند به شکلی در تمرینات ظاهر شود که خود را در زمره پدیده هایی چون امیر عابدزاده و علیرضا حقیقی نمایان کند اما این اتفاق هرگز رخ نداد.

 

در این سه سال درویش وند هیچ بازی رسمی یا پخش زنده ای برای پرسپولیس انجام نداد. این در حالی است که بقیه بازیکنان جوان پرسپولیس حداقل برای دقایقی توسط برانکو به کار گرفته شدند اما درباره درویش وند اتفاق دیگری رخ داد. البته شاید او کمی بدشانس هم بود که در دوران بیرانوند و رادوشوویچ پیراهن پرسپولیس را برتن کرد.

 

این گلر 194 سانتی متری حالا در فهرست مازاد تیم پرسپولیس جای دارد. او این فصل با خوش شانسی می تواند در لیست زیر 23 تیم ها قرار بگیرد اما برای ادامه کار در سطح اول فوتبال ایران ملزم به نمایش هایی بهتر در تمرینات و بازی های دوستانه است.

 

در این سه سال شاید مهم ترین اتفاق در خصوص درویش وند، 6 گلی بود که او از تیم برانکو در اردوی کرواسی خورد. سال پیش پرسپولیس در مقابل تیم لوتومر اسلوونی قرار گرفت که به خاطر حضور دروازه بان اصلی اش در تمرینات و مصدومیت دیگر گلرش از درویش وند استفاده کرد و این دروازه بان جوان هم با دریافت 6 گل اثر خوبی از خود به جای نگذاشت.

دیدگاه‌ها