کد خبر : 1626737 | 06 مرداد 1398 ساعت 18:40 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

علی کریمی: با استراماچونی جذاب تر بازی می کنیم

هافبک استقلال می گوید این تیم با حضور استراماچونی فصل بعد شرایط بهتری خواهد داشت.

علی کریمی: با استراماچونی جذاب تر بازی می کنیم

به گزارش ورزش سه، علی کریمی در باره تمدید قراردادش گفت: قرارداد را تمدید کردم و از فردا آماده و سرحال در تمرین شرکت می کنم و در کنار بچه ها و کادرفنی تلاش مان را می کنیم سال موفقیت آمیزی داشته باشیم.

 

او در مورد سطح آمادگی اش هم می گوید: بعد از بازی با العین سعی کردم هر روز یک یا دو جلسه تمرین کنم و یک آمادگی نسبی دارم و با چند جلسه تمرین آمادگی خودم را خیلی بهتر می کنم. 

 

وی افزود: من چه زمانی که آماده صد در صد بودم و چه زمانی که کمتر آماده بودم تلاش کردم بهترین کارآیی را داشته باشم، الان هم می گویم تمام تلاشم را می کنم تا شروع فصل به آمادگی صد در صد برسم. 

 

کریمی در مورد پیشنهادهایش هم می گوید: پیشنهاد طوری نبود که بخواهم از استقلال بروم. در این مدت خیلی فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که استقلال بهتر است. به مدیران باشگاه گفته بودم در ایران فقط برای استقلال بازی می کنم و اگر روند تمدید کردنم اینقدر طولانی شد به این دلیل بود که مذاکره ای نبود.  هفته پیش در یک جلسه 20 دقیقه ای با آقای فتحی به توافق رسیدیم و امروز هم قراردادم را امضا کردم. انشاالله امسال بتوانیم موفقیت خوبی بدست بیاوریم.

 

مدافع استقلال در مورد کار کردن با استراماچونی می گوید: آقای استراماچونی در رده های پایه قهرمانی هایی داشته است، در تیم اول چک، اینتر، ادینزه و تیم پاناتینایکوس مربیگری کرده اند. تجربه لازم را دارند ولی شرایط در ایران و استقلال متفاوت است و امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که بتوانیم از تجربیات شان استفاده کنیم و بتوانیم موفق شویم. چیزی که من از بچه ها پرسیدم همه راضی بودند. تیم پوست اندازی کرده است و کمی زمان می برد ولی می توانیم بازی های جذاب تر و نتایج بهتری بگیریم.

 

کریمی در مورد عدم قهرمانی استقلال در فصل گذشته هم گفت: فکر می کنم کمی بدشانس بودیم و اگر کمی خوش شانس تر بودیم می توانستیم نتایج بهتری بگیریم.

 

او در مورد حضور ویلموتس در تیم ملی می گوید: ایشان در تیم ملی بلژیک سابقه کار دارند و تجربه کافی دارند. دو بازی دوستانه خیلی خوب انجام دادیم. آقای کی روش فوق العاده بود، بدون گل خورده به جام جهانی صعود کردیم و دو بار پشت سر هم به جام جهانی رفتیم و این بی سابقه است. آقای ویلموتس با انگیزه نشان داده است و قطعا می توانیم با ایشان هم نتایج خوبی بگیریم.

دیدگاه‌ها