کد خبر : 1626738 | 06 مرداد 1398 ساعت 18:58 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض مدیر بایرن به خریدهای نجومی در اروپا

کارل هاینس رومینیگه، در مورد افزایش بی رویه دستمزدها در سطح اول فوتبال اروپا صحبت کرد.

اعتراض مدیر بایرن به خریدهای نجومی در اروپا

به گزارش "ورزش سه"، سال به سال پرداخت دستمزد در فوتبال اروپا افزایش می یابد و رومینیگه مدیر باتجربه بایرن مونیخ نگرانی خود را نسبت به افزایش دستمزدها به ستاره ها در انگلیس، ایتالیا و اسپانیا ابراز کرده است. این در حالیست است که اخیرا بایرن بازیکن گرانقیمتی چون لوکاس هرناندز را با رقم 80 میلیون یورو جذب کرده و به دنبال ستاره هایی چون لروی سانه یا عثمان دمبله نیز بوده است.

 

1201146

 

کارل هاینس رومینیگه گفت: "شرایط بازار به طور کامل تغییر کرده است. آنچه که موجب نگرانی من است فقط هزینه های انتقال نیست و 100 یا 120 میلیون یورو دیگر رقم سنگینی محسوب نمی شود. من بیشتر نسبت به دستمزدهای پرداختی به ویژه در اسپانیا، انگلستان و ایتالیا نگران هستم.

 

این روند به سمت پرداخت حقوق خالص سوق پیدا کرده و ما باید مراقب باشیم که شرایط پرداخت دستمزد را بی ثبات نکنیم زیرا ابعاد ماجرا بسیار گسترده است. البته بایرن مونیخ در این بازار دیوانه وار شرکت نمی کند و ما باید مسیر معمول خود را در تیم ادامه دهیم. در آینده تیم ما به بازیکنان جوان که هزینه چندانی نداشته و دستمزد معمول دریافت می کنند بها خواهد داد. باید یک یا دو نفر از چهار بازیکن جوان اضافه شده را انتخاب کنیم، آنهایی که هر سال توانایی تداوم حضور در تیم اصلی را دارند."

دیدگاه‌ها