کد خبر : 1626739 | 06 مرداد 1398 ساعت 19:11 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم مهاجم خارجی پس فردا اینجا باشد؛

کالدرون: از اردوی ترکیه راضی نبودم

گابریل کالدرون می‌گوید امیدوار است مهاجم مدنظرش تا ۴۸ ساعت بعد در تهران باشد.

کالدرون: از اردوی ترکیه راضی نبودم 

به گزارش ورزش سه، گابریل کالدرون در حاشیه تمرین تیم پرسپولیس در ابتدا توضیح داد: کسی به من نگفت شما خبرنگاران هم امروز هستید. من عادت دارم که سازماندهی حرفه ای داشته باشم، به طور معمول وقتی تیم من تمرین دارد نباید با خبرنگاران صحبت کنم، ولی باتوجه به این که تقصیر شما هم نبوده مشکلی نیست. باتوجه به این که میخواهیم به تمرین احترام بگذاریم بهتر است قبل یا بعد از تمرین مصاحبه باشد. به این شکل که تیم تمرین کند و من خدمت شما باشم، سازماندهی شده و حرفه ای است.

 

وی درباره اردوی ترکیه گفت: از تور ترکیه راضی نبودم چون انتظار داشتم حداقل ۴ بازی تدارکاتی انجام دهیم که اتفاق نیفتاد. اما الان کارها روی روال پیش می‌رود.

 

کالدرون درخصوص مهاجم مورد نظرش نیز اظهار داشت: امیدواریم طی ۴۸ ساعت آینده اینجا باشند.

 

او درباره کنار گذاشتن چند بازیکن هم گفت: برای من بازیکنانی که آمده اند تیم را قوی تر می‌کنند، بازیکنانی هستند که در تیم ملی فیکس بازی میکنند. من دوست داشتم که در خدمت همه باشم اما این قوانین لیگ است که ما را محدود می‌کند. من باید طبق مسئولیتم کار کنم و چارچوب کاری را قبول کرده ام.

 

وی درباره مهاجم همچنین افزود: من در آخرین صحبتی که انجام دادم درباره یک مهاجم آفریقایی بود و یک بازیکن برزیلی. دیگر اسامی از کانال ما حساب نیستند.

 

سرمربی آرژانتینی راجع به وضعیت مهاجم آفریقایی گفت: منتظریم ایشان طی ۴۸ ساعت آینده تشریف بیاورند. چون من از باشگاه خواستم یک مهاجم قدبلند باشد و گفتم که ترجیحا میتواند به عنوان بازیکن قرضی بیاید و باشگاه را تحت فشار نگذاشتم که حتما بخرند. چون فکر میکنم اینطوری منطقی تر است که بیاید و کیفیتش را نشان دهد و بعد خرید اتفاق بیفتد.

 

سرمربی پرسپولیس در خصوص تاخیر در شروع لیگ نیز گفت: بله وقت بیشتری خواهیم داشت تا تیم آماده تر شود.

 

1419135

 

وی درباره وضعیت مالی توضیح داد: من در رابطه بازیکنان  اطلاع ندارم و خودم هم مدت کوتاهی است که در خدمت شما و باشگاه هستم.

 

گابریل کالدرون با اشاره به مهاجمان جوان تیمش اظهار داشت: ما علاوه بر آقای علیپور بازیکنان جوان خوبی داریم اما بازیکن  جوان هم باید فرصت و وقت باشد که خودش را نشان دهد. شما فکر میکنید بارسلونا و رئال با بازیکنان جوان قهرمان می‌شوند.

 

کالدرون درباره نقل قولی منتسب به او که امیری را مهاجم دانسته بود گفت: نه من نگفتم امیری مهاجم هستند.

 

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی در این خصوص که آیا دریبل زنی سروش باعث قرارگرفتن در لیست مازاد شده گفت: باتوجه به حضور آقای امیری و کاراکترهای مشترک ایشان با سروش رفیعی من باید انتخاب می‌کردم و برای انتخاب کردن هم باید آمار را نگاه میکردم و آمار سال پیش را نگاه و انتخاب کردم. این در حیطه چارچوب من بود.

 

کالدرون راجع به وضعیت علیپور عنوان کرد: امیدوارم با ما بماند.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا هماهنگی اش با مدیریت کافی است گفت: هنوز ارتباط ما به اندازه کافی با مدیر نبوده است.

 

دیدگاه‌ها