کد خبر : 1626848 | 07 مرداد 1398 ساعت 11:59 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

چرا پرز مانع انتقال بیل به چین شد؟

بیل و زیدان در یک جبهه؛ دشمن: فلورنتینو پرز!

هم گرت بیل و هم زین‌الدین زیدان از تصمیم عجیب باشگاه رئال مادرید در ممانعت از انتقال او به یک باشگاه چینی به شدت عصبانی هستند.

بیل و زیدان در یک جبهه؛ دشمن: فلورنتینو پرز!

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل دیروز در آستانه پیوستن به باشگاه چینی جیانگسو سونینگ بود و انتظار می‌رفت ظرف مدتی کوتاهی با امضای یک قرارداد سه ساله به ارزش بیش از 1 میلیارد یورو به این باشگاه چینی ملحق شود. اما فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید در اقدامی غیرمنتظره مانع از انتقال بزرگ ستاره ولزی رئال به چین شد و حالا هم گرت بیل و هم زین‌الدین زیدان از این اقدام باشگاه به شدت عصبانی هستند.

 

1422562

 

گرت بیل یک بار سابقه ماندگار شدن در رئال و تماشای ترک این تیم توسط زیدان را دارد. آیا بار دیگر چنین اتفاقی خواهد افتاد و تاریخ تکرار خواهد شد؟ در این شکی نیست که زیدان و بیل از هم خوش‌شان نمی‌آید و حتی شاید بتوان گفت از یکدیگر متنفر هستند. شاید به همین خاطر است که آنها دو سال است عملا مکالمه‌ای طولانی نداشته‌اند.

 

در روزهای اخیر که صحبتهای تند زیدان علیه گرت بیل کار را به جایی رسانده بود که تصمیم او برای جدایی از رئال قطعی شده و حتی برای امضای قرارداد با باشگاه چینی راهی چین شود، فلورنتینو پرز سکوت پیشه کرده بود اما او ناگهان به خود آمده و با حرکت عجیبش در ممانعت از انتقال گرت بیل به نظر می‌رسد فرش را از زیر پای زین‌الدین زیدان کشیده است.

 

1422563

 

پرز مسلما می‌دانسته این اقدام او هر دو طرف درگیری را عصبانی خواهد کرد. پرز همیشه هوادار سرسخت گرت بیل بوده و بارها به صراحت اعلام کرده که بیل را تحسین می‌کند.

 

اما حتی با استانداردهای رئال که از تیمی بسیار موفق به تیمی بحران‌زده و ناموفق تبدیل شده این حرکت رئیس باشگاه عجیب و غیرمعمول به نظر می‌رسد. بسیاری از ناظرین نمی‌توانند بپذیرند که این تصمیم باشگاه بلافاصله بعد از شکست تحقیرآمیز 7-3 مقابل اتلتیکو مادرید در آمریکا تصادفی باشد.

 

1422561

 

جالب اینجا است که این احتمال وجود دارد که گرت بیل چهل و هشت ساعت بعد از آنکه رئال مادرید نگذاشت با دستمزدی معادل 1 میلیون پوند در هفته به لیگ چین ملحق شود، فردا در مونیخ به رئال ملحق شده و با پیراهن این تیم در جام آئودی به مصاف تیم سابقش تاتنهام برود.

 

دیدگاه‌ها