کد خبر : 1626860 | 07 مرداد 1398 ساعت 12:55 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

شجاع با آمادگی کامل در لیگ نوزدهم

شجاع خلیل زاده در حالی تمرین روز گذشته را با آرامش سپری کرد که حواشی مختلفی در فضای مجازی درباره او به وجود آمده است.

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل زاده روز گذشته در مقابل هواداران پرسپولیس تمرین کرد و مورد تشویق آن ها قرار گرفت. او که از زمان جدایی سروش رفیعی شرایط خاصی را تجربه کرده، در تمرین دیروز تلاش زیادی را انجام داد و با دیگر بازیکنان نیز به شوخی و خنده پرداخت.

 

این مدافع سرزن در هفته های اخیر به چهره اول تیم پرسپولیس تبدیل شد. پس از این که سروش رفیعی در لیست مازاد قرار گرفت، شایعاتی درباره درگیری شجاع با کالدرون به گوش رسید که البته از سوی خلیل زاده و مسئولان باشگاه پرسپولیس تکذیب شد.

 

اما شجاع در گفتگو با فارس به گلایه از مدیران پرسپولیس پرداخت و گفت: اگر بازیکنی را نمی‌خواهید و قرار است بازیکنی در لیست مازاد باشد چرا اینقدر دیر این مسئله را اعلام کردید؟ الان که همه تیم های لیگ‌ برتری بسته شده‌اند و دوران بدنسازی را پشت‌سر می‌گذارند و در این شرایط کمتر تیمی بازیکن جدید جذب می‌کند.

 

این نکته در شبکه های اجتماعی نیز مورد تحلیل و بررسی کاربران پرسپولیسی قرار گرفت و نظرات مخالف و موافق زیادی را متوجه خود کرد.

 

اما در نهایت بازیکنان تیم پرسپولیس در اینستاگرام به اشکال مختلف به حمایت از هم تیمی خود پرداختند. روز گذشته در تمرین نیز شجاع با آرامش زیادی تمرین خود را انجام داد تا مشخص شود ماجرای گلایه های او به پایان رسیده و خودش هم دوست ندارد که این حواشی ادامه داشته باشد.

 

خلیل زاده در فصول اخیر جزو بهترین بازیکنان تیم پرسپولیس بوده و به نظر می رسد در لیگ نوزدهم نیز در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت.

 

1422580

 

 

 

دیدگاه‌ها