کد خبر : 1626875 | 07 مرداد 1398 ساعت 13:36 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

چه اتفاقاتی در انتظار قوهای سپید است

آخرین وضعیت ملوانان در آستانه شروع لیگ یک

با توجه به قرعه کشی بازی های لیگ دسته اول، بلاتکلیفی ملوانان از جمله مهم ترین اتفاقات حول آن محسوب می شود. ابهاماتی که با مصاحبه با وکیل حقوقی این باشگاه به برخی از آنها پرداختیم.

آخرین وضعیت ملوانان در آستانه شروع لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، سهیل اصغرزاده وکیل باشگاه ملوان بندرانزلی ، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال ملوان پس از واگذاری این تیم به میرابی، خریدار جدید این تیم گفت : با توجه به تجارب قبلی ، اینبار مسئولین اعم از آقای خسته بند، نماینده محترم مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی ، آقای حیدری آزاد، فرماندار محترم و آقای طاهری، فرمانده محترم نیروی دریایی و آقای رمضانی، ریاست تربیت بدنی نداجا، دقت و وسواس بیشتری در واگذاری باشگاه به متقاضیان جدید به خرج دادند تا به عنوان یک مسئولیت خطیر باشگاه ملوان با مشکلات گذشته مواجه نشود.


او ادامه داد: در این راستا و بلافاصله پس از پایان فصل گذشته مسئولین با متقاضیان متعدد به مذاکره نشستند، شرایط اعلام شده به تمام نفرات یکسان بود و هر یک با توجه به نوع فعالیت اقتصادی در برآوردن بعضی از شروط به توافق نرسیدند و نهایتا خریدار فعلی بهترین شرایط را بین سایرین پیشنهاد دادند و توافقات اولیه صورت گرفته است.


وکیل باشگاه درباره آغاز تمرینات ملوانان گفت: با توجه به اعلام تاریخ آغاز رقابتهای لیگ دسته اول تمرینات تیم فوتبال ملوان زیر نظر آقایان منوچهر درجزی رئیس محترم اکادمی باشگاه ملوان ، اسماییل دانشور مربی پرتلاش فصل گذشته تیم فوتبال جوانان ملوان ، امیر جماییلی مربی دروازه بانهای فصل گذشته تیم فوتبال جوانان ملوان و علیرضا فتحی مربی بدنساز آغاز شد که جا دارد از زحمات تمام این عزیزان تقدیر و تشکر نمایم و همچنین باید به همکاری صمیمانه اداره ورزش و جوانان بندرانزلی ، هیئت فوتبال استان گیلان و هیئت فوتبال انزلی و دوستان عزیز و بزرگواری که در تهیه خوابگاه ، همچون فصل گذشته در کنار ما بودند اشاره نمایم که خالصانه و خاضعانه و بدون هیچگونه چشمداشتی از تیم ملوان حمایت کردند.


وکیل باشگاه ملوان در پایان گفت؛ با توجه به مسئولیتی که بر عهده مسئولین تا زمان واگذاری باشگاه ملوان به متقاضیان جدید بود تمام اقداماتی که باید در راستای آماده سازی تیم انجام میشد به انجام رسید و علی رغم اینکه این باشگاه بدون مالک و مدیر به فعالیت خود ادامه میداد، اولین و تنها تیمی بود که با تلاش کادر زحمتکش اداری و مدیر رسانه ای در موعد مقرر اسامی ۱۶ بازیکن خود را در سازمان لیگ به ثبت رساند و همانگونه که مستحضرید در تاریخ پنجم تیرماه و همزمان با قرعه کشی مسابقات لیگ دسته اول - باشگاه ملوان به جناب آقای میرابی واگذار شد. در حال حاضر با نظر مالک محترم باشگاه ملوان تا تعیین و معرفی سرمربی جدید تمرینات تیم فوتبال ملوان زیر نظر آقای جواد شیرزاد پیگیری خواهد شد.

دیدگاه‌ها