کد خبر : 1626928 | 07 مرداد 1398 ساعت 19:05 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

استراماچونی گفت شرایط خوبی در تیم ندارم

آذری: جدایی‌ام از استقلال قطعی نیست

آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال به بازیکن جوان تیمش اعلام کرد که شاید در این فصل بازی زیادی به او نرسد و این می تواند به معنای جدایی این بازیکن باشد.

آذری: جدایی‌ام از استقلال قطعی نیست

به گزارش" ورزش سه"، امروز این خبر منتشر شد که آندره آ استراماچونی به رضا آذری هافبک این تیم اعلام کرده است که برای فصل بعد به دنبال تیم جدیدی باشد. این بازیکن اما امروز و بعد از جلسه با مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:« یک شرایطی پیش آمده بود و باید باباشگاه صحبت می کردم.»


او افزود:«آقای استراماچونی مثل یک مربی حرفه ای با من صحبت کرد و در پستت رقیب زیاد داری و شاید در طول فصل دچار مشکل شوی و نتوانی زیاد بازی کنی. من بعد از این حرف سه چهار روزی هم با تیم تمرین کردم و بعد به خودم آمدم دیدم شرایط خوبی در تیم ندارم؛ به همین دلیل امروز آمدم پیش آقای فتحی و صحبت پدر و پسری داشتیم وقرار شد ایشان برای من تصمیم بگیرند.»


او افزود:« من جوان و ملی پوش هستم و برای اثبات خودم باید بازی کنم. » او درباره اینکه به دلیل بازی نکردن در بازی های تدارکاتی قصد رفتن دارد گفت:« من زمان آقای شفر هم بازی نکردم در حالی که به نظر خیلی ها لیاقت بازی کردن داشتم. با اینحال صحبتی نکردم.»


او درباره جدایی اش هم گفت:« جدایی ام از استقلال قطعی نیست، یک حرفی بین من و استراماچونی بوده است. من از یازده سالگی در استقلال بودم و الان ده سال است که اینجا هستم. واقعا باعث افتخارم است؛ خیلی ها را دیدم ، منصورخان خدابیامرز را دیدم که به سرم دست کشید. امروز هم جلسه خوبی با آقای فتحی داشتم و تا فردا از من فرصت گرفتند.»


او با تکذیب اینکه در لیست مازاد استقلال است گفت:« اگر در لیست مازاد بودم به من می گفتند. من در تمرینات بودم و ایشان شرایط را به من گفت و بعد از فکری که کردم به این نتیجه رسیدم.»

 

دیدگاه‌ها