کد خبر : 1626930 | 07 مرداد 1398 ساعت 19:00 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

انتقال لوکاکو به یوونتوس نهایی خواهد شد؟ (عکس)

به نظر می رسد ابراز تمایل یوونتوس به خرید روملو لوکاکو روز به روز جدی تر می شود.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه در هفته های اخیر اینتر تلاش فراوانی برای خرید روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی منچستریونایتد داشته اما ورود یوونتوس به این کورس ممکن است به منزله نهایی شدن انتقال لوکاکو به تورین باشد. یونایتد خواهان 83 میلیون یورو برای فروش لوکاکو است اما پیشنهادات فعلی اینتر فراتر از 60 تا 70 میلیون یورو نرفته و به همین دلیل توافقی تا به حال بین طرفین حاصل نشده است.

 

نشریه توتواسپورت امروز مدعی شد یوونتوس ممکن است پائولو دیبالا، ستاره شماره 10 خود را برای خرید لوکاکو به یونایتد پیشنهاد بدهد، گرچه خود دیبالا خواهان ماندن در تورین و جنگیدن برای جایگاهش در ترکیب یوونتوس است.

 

دیلی میل نیز ساعتی قبل مدعی شد اوله گونار سولسشر، سرمربی جوان یونایتد به لوکاکو اطلاع داده یا تا 4 روز آینده باید از این تیم جدا شود و یا باید در یونایتد باقی بماند. گرچه اولویت ستاره بلژیکی انتقال به اینتر است، اما او به هر حال تحت هر شرایطی خواهان جدایی از یونایتد بوده و مشکلی با انتقال به یوونتوس نیز ندارد. ادین ژکو و روملو لوکاکو 2 گزینه مدنظر آنتونیو کونته برای تقویت خط حمله اینتر بوده اند اما تا به حال ورود هیچیک از آنها قطعی نشده است.

 

1422656

دیدگاه‌ها