کد خبر : 1626936 | 07 مرداد 1398 ساعت 19:29 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره بارسلونا همبازی سردار می شود؟

به نظر می رسد مالکوم، ستاره برزیلی بارسلونا فاصله ای تا انتقال به زنیت ندارد.

ستاره بارسلونا همبازی سردار می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، مالکوم یک سال قبل و با انتقالی جنجالی از بوردو راهی بارسلونا شد اما فصل اول هرگز بر وفق مراد وی پیش نرفت. در حالیکه هواداران باشگاه رم در فرودگاه در انتظار استقبال از مالکوم بودند، وی پیش از سوار شدن به هواپیما تصمیم خود را تغییر داده و پیشنهاد رم را رد کرده و راهی بارسلونا شد.

 

اما مالکوم در فصل گذشته عملکرد چندان خوبی نداشت و بیشتر بازی ها را از روی نیمکت و یا حتی سکوها تماشا کرد. حالا و با ورود آنتوان گریزمان، بارسلونا دیگر علاقه ای به حفظ مالکوم ندارد و نشریه مارکا از زنیت به عنوان مقصد احتمالی این وینگر برزیلی نام برده است.

 

1352205

 

البته بارسلونا که فصل قبل برای خرید مالکوم از بوردو مبلغ 41 میلیون یورو پرداخت کرده بود، علاقه ای به فروش وی به کمتر از همین رقم ندارد و به نظر می رسد پرداخت چنین مبلغی برای تیمی مانند زنیت دشوار باشد.

 

اخیرا ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا به مدیران تیمش گفته تمایل دارد به ترکیبی خلوت و سبک تیمش را راهی اردوی پیش فصل ایالت متحده کند و به همین دلیل بهتر است مالکوم سریعتر به فروش برسد. سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت در ماه های اخیر عملکرد قابل تحسینی در این تیم ارائه داده و حالا ممکن است وی در فصل بعد با یکی از بازیکنان پیشین بارسلونا در لیگ روسیه همبازی شود.

دیدگاه‌ها