کد خبر : 1626947 | 07 مرداد 1398 ساعت 20:13 | 895 بازدید | 0 دیدگاه

ثمین خجسته باز هم با قرعه نحس مواجه شد

انصراف دختر بدمینتون باز از سفر به نیجریه

نماینده بدمینتون بانوان ایران که قرار بود در تورنمنت بدمینتون نیجریه به میدان برود از حضور در این مسابقات کناره گیری کرد.

انصراف دختر بدمینتون باز از سفر به نیجریه

به گزارش "ورزش سه"، ثمین عابد خجسته برای دومین سال متوالی در سفر به آفریقا و حضور در تورنمنت‌های این قاره برای کسب امتیاز در رنکینگ المپیکی، با مشکل مواجه شدن به حریفانی از رژیم صهیونیستی برخورد کرده است.


این مشکل سبب شد ثمین عابد خجسته در حالی که در جدول مسابقات بین المللی نیجریه قرار داشت سفر خود به این کشور را لغو کند. بدمینتون باز جوان ایران، پیش از سفر به نیجریه در ۳ تورنمنت در کشورهای بنین،ساحل عاج و غنا شرکت کرده بود و نیجریه آخرین دور مسابقاتی وی در این سفر محسوب می‌شد اما ثمین مجبور شد از غنا به جای سفر به نیجریه، به ایران برگردد و قید مسابقات نیجریه را بزند.


این ملی پوش بدمینتون بانوان ایران برای حضور در مسابقات بین المللی نیجریه هزینه‌های لازم را پرداخت کرده بود اما اصابت قرعه دور اول با حریفی از رژیم صهیونیستی اتفاقی تکراری برای او بود. یک سال قبل او در غنا، فرصت رسیدن به فینال را داشت، اما به دلیل اینکه در فینال با نماینده رژیم صهیونیستی مواجه نشود، در نیمه نهایی از مسابقه امتناع کرد و به مدال برنز رسید.

 

دیدگاه‌ها