کد خبر : 1626948 | 07 مرداد 1398 ساعت 20:12 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

جنگ رئال مادرید و گرت بیل بالا گرفت

حواشی گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید با باشگاه در ساعات اخیر رو به افزایش بوده است.

جنگ رئال مادرید و گرت بیل بالا گرفت

به گزارش "ورزش سه"، یکی از عجیب ترین اتفاقات سالهای اخیر بازار نقل و انتقالات در حال رخ دادن است. گرت بیل که یک سال قبل یکی از زیباترین گل های تاریخ لیگ قهرمانان را مقابل لیورپول در فینال به ثمر رساند، مورد غضب زین الدین زیدان قرار گرفته و جایی در اندیشه های وی ندارد.

 

1422678

 

طبق ادعای نشریه دیلی میل، به نظر می رسید انتقال وی به جیانگسو سونینگ چین قطعی شده باشد اما در ساعات اخیر این انتقال توسط فلورنتینو پرز منتفی شد و این اتفاق به شدت باعث عصبانیت گرت بیل شده است. یکی از دلایل تغییر این تصمیم، شکست سنگین رئال مادرید در دیداری دوستانه برابر اتلتیکومادرید بوده و پرز بعد از این باخت نظر خود در مورد آینده گرت بیل را تغییر داده است.

 

ستاره ولزی رئال مادرید به این باشگاه اعلام کرده به دلیل عصبانیت و استرس فراوان امروز در تمرینات شرکت نکرده و قادر به همراهی رئال مادرید در سفر به مونیخ و بازی کردن در آئودی کاپ نیست. رئال مادرید فردا در این تورنمنت به مصاف تیم سابق گرت بیل یعنی تاتنهام خواهد رفت.

 

البته اسپورت نیز مدعی شد عدم شرکت در تمرینات از سوی گرت بیل تصمیم زیدان بوده و سرمربی فرانسوی خواسته تا زمان روشن نشدن تکلیف آینده این بازیکن، وی در باشگاه بدنسازی حضور یابد.

دیدگاه‌ها