کد خبر : 1627032 | 08 مرداد 1398 ساعت 12:10 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

آقای میلیاردر اینبار در سرزمین اژدها

سعید معروف در پکن دست به توپ شد

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با عقد قراردادی رسمی راهی تیم «بایک موتور» در لیگ چین شد.

سعید معروف در پکن دست به توپ شد

به گزارش "ورزش‌سه"، سعید معروف یکی از والیبالیست های خبرساز ایرانی طی روزهای گذشته بوده است؛ او که بر سر ماجرای دیر برگشتنش به ایران از آمریکا حاشیه هایی درباره اش ایجاد شد، یکی از بازیکنانی محسوب می شد که هنوز تیم جدید باشگاهی خود را معرفی نکرده و امروز با عقد قرارداد رسمی راهی لیگ چین شد.


معروف که پیشنهاد خوبی از تیم شهرداری ارومیه دریافت کرده بود، به این پیشنهاد پاسخ منفی داد تا والیبال خود را در خارج از ایران دنبال کند. پاسور فصل گذشته تیم سیه نای ایتالیا در جدیدترین تصمیم خود به شرق آسیا خواهد رفت و پیراهن بایک موتور پکن را برتن خواهد کرد.


بی تردید معروف با قرارداد مالی بسیار خوبی راهی لیگ چین شده است. چینی ها طی سال های گذشته هزینه زیادی در ورزش و به خصوص والیبال انجام دادند و به همین دلیل کاپیتان تیم ملی ایران نیز مبلغ خوبی از بایک موتور دریافت خواهد کرد.


تیم بایک موتور فصل گذشته نایب قهرمان لیگ چین شد و در سال‌های اخیر بارها با نماینده‌های ایران در جام باشگاه‌های آسیا بازی کرده است. این تیم حالا با جذب پاسور مطرح والیبال جهان برای قهرمانی در فصل جدید خیز برمی دارد.


ستاره‌هایی همچون توماس ادگار استرالیایی (2015-2016)، لئونل مارشال کوبایی (2015-2016)، تیلور ساندر آمریکایی (2016-20107)، اورئول کامجوی کوبایی (2016-2017)، میخائیل کوبیاک لهستانی (فینال 2018) سابقه بازی در این تیم را دارند. کوین تیلیه فرانسوی هم از سال 2017 همچنان عضوی از این تیم است.

دیدگاه‌ها