کد خبر : 1627037 | 08 مرداد 1398 ساعت 12:41 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح عزیز محمدی در مورد جام قهرمانی شهدا

چندی پیش گفته شد جامی که به تیم سایپا برای قهرمانی در جام شهداء داده شده بود متفاوت با جامی بود که پیش از شروع بازی ها رونمایی شده بود.

توضیح عزیز محمدی در مورد جام قهرمانی شهدا

به گزارش "ورزش سه"، عزیز محمدی، رئیس اتحادیه باشگاه‌ها درخصوص جوایز این تورنمنت و اینکه چرا جامی که به تیم قهرمان اهدا شد با جامی که از آن رونمایی شده بود، تفاوت داشت، گفت: «اولا هیچ پاداشی به تیم‌ها ندادیم. دوما درمورد جام بگویم تصاویری که از آن با عنوان جام قهرمانی در رسانه منتشر شد، متعلق به دوره‌های قبلی بود و ارتباطی به این دوره نداشت. جامی که به سایپا دادیم، جمعه به دست ما رسید و آن را به ورزشگاه آوردیم. تا جمعه هیچکس جام قهرمانی را ندیده بود که عکسش را بگیرد.»

 

تورنمنت جام شهدا با حضور چهار تیم پرسپولیس، نیروی زمینی، سایپا و شاهین شهرداری بوشهر برگزار شد که در بازی نهایی سایپا تیم شاهین شهرداری بوشهر را شکست دادو قهرمان شد. در بازی رده بندی هم تیم پرسپولیس از سد نیروی زمینی گذشت و سوم شد. این بازی ها در حالی برگزار شد که یک سری ناهماهنگی در خصوص شیوه برگزاری و هم چنین تیم های شرکت کننده وجود داشت. به طوریکه فولاد از حضور در بازی ها انصراف داد و صبح روز بازی ها نیروی زمینی جایگزین شد. از سویی در خصوص حضور تماشاگران در استادیوم شهدای شهر قدس یک سری ناهماهنگی هایی به وجود آمد.

دیدگاه‌ها