کد خبر : 1627064 | 08 مرداد 1398 ساعت 15:40 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

روستایی چگونه نظر مرد آرژانتینی را جلب کرد؟

یک مهاجم جوان چشم کالدرون را گرفت

مهاجم جوانی که در این فصل به پرسپولیس پیوسته در همان مدت زمان حضورش توانسته نظر کالدرون را جلب کرده و خودش را به ترکیب اصلی تیم نزدیک کند.

یک مهاجم جوان چشم کالدرون را گرفت

 

به گزارش" ورزش سه" در روزهایی که فضا به خاطر کنارگذاشتن چند بازیکن سرشناس مثل سروش رفیعی و شایان مصلح بشدت انتقادی بود پرسپولیس با یک مهاجم جوان به نام امیرروستایی قرارداد بست. بازیکنی که علاوه بر تیم امید ایران در تیم پیکان هم بازی می کرد و در روزهای شلوغ باشگاه بی سر و صدا با سرخ ها به توافق رسید.


مهاجم 21 ساله این فصل پرسپولیس که شماره 20 این تیم را به تن می کند ، در دو فصل قبل توسط مجید جلالی از تیم های پایه پیکان به تیم بزرگسالان آمد و از طرف دیگر یکی از مهره های کلیدی خط تهاجمی تیم امید ایران بود. او در لیگ هفدهم و در اولین حضورش در لیگ برتر ایران 20 بازی با لباس پیکان انجام داد و یک گل زد و دو پاس گل هم داد. او اما در حالی که فصل قبل فرصتش را داشت تا بیشتر در ترکیب پیکانی ها بازی کند زمان زیادی را در اردوی تیم امید و همچنین نیمکت پیکان گذراند و در نهایت در یازده مسابقه ای که به زمین رفت یک گل هم برای تیمش زد.


امیر روستایی در رقابت های مقدماتی المپیک 2020 توکیو هم یکی از مهره های اصلی زلاتکوکرانچار بود و مرد کروات از او به عنوان یکی از وینگرهای تیم امید برابر سه حریف مرحله مقدماتی استفاده کرد.


با این وجود وقتی این مهاجم جوان با پرسپولیس قرارداد بست آن هم در حالی که ستاره های محبوبی کنار گذاشته شده و باشگاه در جذب مهاجمانی چون طارمی، شکاری و برخی از گزینه های خارجی ناکام مانده بود،

کمتر کسی به موفقیت او فکر می کرد اما حالا از تمرینات پرسپولیس خبر می رسد که گابریل کالدرون آرژانتینی به بازی مهاجم جوان تیمش علاقمند شده است. کالدرون در بازی دوم پرسپولیس در جام شهدا و در نیمه دوم بازی توسط کالدرون به میدان رفت و نمایش خوبی داشت و اولین گلش را هم با لباس تیم جدیدش به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها