کد خبر : 1627132 | 08 مرداد 1398 ساعت 22:07 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع ایتالیایی یونایتد در لیست خرید بارسلونا

متئو دارمیان، مدافع ایتالیایی منچستریونایتد مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است.

مدافع ایتالیایی یونایتد در لیست خرید بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، متئو دارمیان در سال 2015 و بعد از درخشش در ترکیب تورینو راهی منچستریونایتد شد اما دوران حضور او در اولدترافورد هرگز خوب پیش نرفت و خرید دوران لوییس فان خال نتوانست گذشته خوب خود را تکرار کند.

 

حالا نشریه ESPN مدعی شده بارسلونا قصد دارد برای خرید متئو دارمیان در هفته های آتی اقدام کند. البته اولویت اول آبی اناری ها جذب جونیور فیرپو، مدافع جوان و برزیلی رئال بتیس بود اما به نظر می رسد توافقات مالی بین طرفین انجام نشده و با توجه به تمایل بارسلونا به جذب یک گزینه کم هزینه، متئو دارمیان مورد توجه آنها قرار گرفته است.

 

1422877

 

در سالهای اخیر بارها اخباری در مورد احتمال انتقال این مدافع ایتالیایی به تیم هایی چون یوونتوس و اینتر مطرح شده اما با توجه به عدم نیاز اوله گونار سولسشر به حفظ او، شاید لالیگا مقصد بعدی مدافع ایتالیایی باشد.

 

متئو دارمیان در بازی های دوستانه اخیر یونایتد جایی در ترکیب نداشته و جدایی او بعد از 4 سال از این تیم قطعی است. دارمیان 36 بار برای تیم ملی ایتالیا بازی کرده و می تواند هم در سمت راست هم سمت چپ خط دفاعی بازی کند. این در حالیست که دارمیان در سالهای اخیر معمولا در ترکیب یونایتد نیمکت نشین بوده اما هر ساله شایعاتی در مورد احتمال انتقال او به تیم های نامدار منتشر می شود.

دیدگاه‌ها