کد خبر : 1627135 | 08 مرداد 1398 ساعت 22:21 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

تاتنهام 1 - 0 رئال مادرید؛ دوران شکست ادامه دارد

رئال مادرید در آئودی کاپ با تک گل هری کین مغلوب تاتنهام شد.

تاتنهام 1 - 0 رئال مادرید؛ دوران شکست ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه روند ضعیف رئال مادرید، این تیم با یک گل مغلوب تاتنهام شد تا بحران ادامه یابد. در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و اولین فرصت در دقیقه 20 و روی حرکت سون و اشتباه واران ایجاد شد اما ناواس عکس العمل بسیار خوبی نشان داد و روی کرنر نیز وی یک بار دیگر دروازه تیمش را نجات داد.

 

1422883

 

1422884

 

اما در دقیقه 25 تاتنهام به گل رسید. پاس اشتباه مارسلو به راموس در میانه راه به هری کین رسید و او در موقعیتی تک به تک موفق به گلزنی شد.

 

دقایقی بعد و روی حرکت زیبای مودریچ، بنزما صاحب موقعیت شد اما ضربه او راهی به دروازه نیافت.  در اواخر نیمه اول و این بار روی اشتباه واران، هری کین صاحب فرصت گلزنی شد اما این بار هم ناواس منجی دروازه تیمش شد و نیمه نخست با برتری 0-1 تاتنهام تمام شد.

 

1422871

 

در اوایل نیمه دوم و روی پاس مارسلو، ادن هازارد صاحب یک فرصت بسیار خوب شد اما ضربه آرام او راهی به دروازه نیافت. دو دقیقه بعد این بار سون می توانست دروازه رئال را باز کند اما باز هم ناواس مانع این اتفاق شد.

 

در دقیقه 82 کوبو شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه او توسط لوریس مهار شد. در اواخر بازی دیرک دروازه رئال مادرید توسط پاروت به لرزه درآمد تا در نهایت تاتنهام با یک گل رئال را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها