کد خبر : 1627152 | 09 مرداد 1398 ساعت 09:01 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

طالبیان: در جهانی بهتر از سال قبل نتیجه می‌گیریم

باید قایق اول آسیا شویم تا سهمیه بگیریم

ملی پوش قایقرانی ایران گفت: فکر می کنم نسبت به سال گذشته نتیجه بهتری در قهرمانی جهان بگیریم اما برای کسب سهمیه المپیک کار سختی داریم و باید بین قایق های آسیایی اول شویم.

باید قایق اول آسیا شویم تا سهمیه بگیریم

 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، احمدرضا طالبیان در مورد وضعیت خود پیش از حضور در مسابقات قایقرانی آب های آرام قهرمانی جهان مجارستان بیان کرد: ما پنج نفری که برای کایاک چهار نفره 500 متر آماده می شویم، تقریبا بعد از  بازی های آسیایی تمرینمان را شروع کردیم و با وجود اینکه اردو نبود اما تمرینات را به صورت مستمر ادامه دادیم. هر روز دو، سه ساعت تمرین داشتیم و خودمان این عقب افتادگی بابت نبود اردو را ذره ای جبران کردیم. بعد از مشخص شدن تکلیف فدراسیون نیز با حمایت رییس فدراسیون وضعیت بهتری پیدا کردیم و کم و کاستی هایی که بعد از بازی های آسیایی بود کمی جبران شد.

 

طالبیان در پاسخ به این پرسش که  رکوردهای زمانی کایاک چهار نفره ایران برای حضور در قهرمانی جهان راضی کننده است یا خیر، تصریح کرد: رکورد های زمانی که قبلا از بازی های آسیایی داشتیم را داریم تکرار می کنیم اما دو، سه هفته آخر خیلی مهم است  که چه کار می کنیم و رکوردهای اصلی ما در این دو، سه هفته مشخص می شود. فکر می کنم نسبت به سال گذشته  نتیجه بهتری بگیریم.

 

 اودر مورد شانس ایران برای کسب سهمیه المپیک کایاک چهار نفره در قهرمانی جهان نیز گفت: ما باید در قایق های آسیایی اول شویم تا سهمیه المپیک را بگیریم. گروه بندی ها هم در مسابقات خیلی مهم است و یک مقدار شانس هم دخیل است امیدوارم خدا کمک کند و برای اولین بار این اتفاق بیفتد و سهمیه را بگیریم.

 

 طالبیان با اشاره به حضور خود در المپیک لندن تاکید کرد: من در المپیک لندن در کایاک تک نفره بودم و داستان آن با کایاک چهار نفره خیلی فرق دارد. همان موقع هم کسب سهمیه در کایاک چهار نفره برای ما سخت بود.  این سهمیه باید در مسابقات جهانی کسب شود و از طرفی فقط یک قایق از آسیا می تواند سهمیه را بگیرد بنابراین کار سخت است با این حال ما هم تجربه بیشتری داریم و چند سال به عمر پارو زنی ما اضافه شده است.

دیدگاه‌ها