کد خبر : 1627203 | 09 مرداد 1398 ساعت 11:58 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

خونه به خونه؛ هیچ کس این تیم را نمی خواهد!

با وجود مخالفت اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران با خروج امتیاز تیم خونه به خونه به نظر می رسد در نهایت چاره ای جز این کار باقی نماند!

خونه به خونه؛ هیچ کس این تیم را نمی خواهد!

به گزارش "ورزش سه"، با وجود همه تلاش های صورت گرفته برای حفظ امتیاز تیم خونه به خونه تا به امروز کسی در استان مازندران برای خرید امتیاز این تیم پا پیش نگذاشته است و با این روند انتظار می رود در نهایت امتیاز این تیم به آلومینیوم جاجرم واگذار شود. به خصوص که تیم ها تا 16 مرداد فرصت دارند نام 14 بازیکن را برای حضور در بازی های فصل جدید لیست کنند در غیر اینصورت از جدول بازی ها کنار گذاشته می شوند.

 

غلامرضا بهروان، رییس هیات فوتبال استان مازندران در این باره به تسنیم می گوید: کمیسیون ماده پنج اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران همچنان با خروج این تیم از استان مخالفت است. در غیر اینصورت ما مشکلی با فروش امتیاز این باشگاه ندارد. کمسیون ماده پنج استان نامه‌ای به ما نوشته‌ و رسماً اعلام کرده‌ با خروج باشگاه خونه‌به‌خونه از استان مخالفت است.

 

وی در واکنش به طرح این موضوع که باید باشگاه خونه‌به‌خونه تا تاریخ 16 مردادماه نام 14 بازیکن را در هیئت فوتبال ثبت کند و در غیر این‌صورت سهمیه این تیم از لیگ دسته اول کنار گذاشته خواهد شد، گفت: بله باید نام 14 بازیکن به علاوه کادرفنی معرفی شود. مقامات استان هم در تلاش هستند تا یک نفر در استان این تیم را هر چه زودتر تحویل بگیرد و کارها را پیش ببرد. حسن‌زاده (مالک خونه‌به‌خونه) هم در چند سال گذشته زحمت‌های زیادی کشیده‌ اما الان می‌گویند دیگر نمی‌خواهند تیمداری کند. خونه‌به‌خونه هم کلی بدهی دارد و به نظر اگر این باشگاه هم فروخته شود باید رضایت شاکی‌ها گرفته شود. چندبار هم شورای شهر بابل اعلام کرده است یک نفر این تیم تحویل بگیرد و در استان نگه دارد، اما تا الآن هیچکس جلو نیامد.

 

1360388

 

به نظر شما آیا بهتر نیست با فروش امتیاز باشگاه خونه‌به‌خونه موافقت شود تا این تیم بتواند سهمیه خود در لیگ دسته اول را حفظ کند؟ رئیس هیئت فوتبال استان مازندران در واکنش به این پرسش گفت: اگر نظر شخصی من را بخواهید، معتقدم باید به حسن‌زاده که سالیان سال برای ورزش استان زحمت کشیده است، کمک شود تا بیشتر از این ضرر نکند.

 

نبود بخش خصوصی در استان مازندران موجب شده تا فوتبال مازندران با وجود استعدادهای بی شماری که دارد نتواند در فوتبال ایران قد علم کند. دیروز تیم شموشک مجبور به خداحافظی با فوتبال شد و امروز خونه به خونه و این یک حقیقت تلخ در فوتبال مازندران است. وقتی سرمایه گذار نیست نامه اداره کل ورزش و جوانان استان مبنی بر حفظ امتیاز تاثیری در حفظ تیم نخواهد داشت. همان طور که پیش از این و در سال های اخیر شاهد نابودی تیم هایی چون صبای قم و راه آهن بودیم.

دیدگاه‌ها