کد خبر : 1627214 | 09 مرداد 1398 ساعت 12:36 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت واران از حضور پوگبا در رئال مادرید

رافائل واران، ستاره فرانسوی رئال مادرید با حمایت از پیوستن هم‌تیمی‌اش در تیم ملی فرانسه، پل پوگبا، به رئال می‌گوید حضور پوگبا در مادرید فوق‌العاده خواهد بود.

حمایت واران از حضور پوگبا در رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، رافائل واران، مدافع ملی‌پوش فرانسوی و ستاره رئال مادرید می‌گوید پیوستن هم‌تیمی‌اش در تیم ملی فرانسه، پل پوگبا به سفیدپوشان مادرید برای این تیم اتفاقی فوق‌‌العاده خواهد بود. واران در ادامه می‌گوید با وجود تمایلش برای همبازی شدن با پوگبا به تیم فعلی رئال اعتقاد کامل دارد.

 

1422973

 

در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان جاری شایعات زیادی درباره پیوستن پوگبا از منچستریونایتد به رئال مادرید مطرح بوده است. ولی تا کنون این انتقال به واقعیت تبدیل نشده است. پوگبا دیروز در جریان پیروزی 1-0 یونایتد مقابل کریستیان‌سوند نروژ در یک بازی دوستانه پیش‌فصل حدود 40 دقیقه در زمین حضور داشت.

 

واران در این باره به خبرنگاران گفت:" پوگبا بازیکن خیلی خوبی است و من او را خوب می‌شناسم. حضور پوگبا در هر تیمی برای آن تیم فوق‌العاده خواهد بود".

 

مدافع فرانسوی رئال مادرید در ادامه گفت:" من به هم‌تیمی‌هایم اعتماد دارم. ولی اگر بازیکنان جدید به تیم اضافه شوند باید ببینیم چه پیش میآید. ولی من به هم‌تیمی‌هایم اعتماد دارم. هر تیم باید دائم در حال بهبود و ارتقا باشد و ما در حال تلاش برای بهتر شدن هستیم و به خودمان اعتقاد داریم".

 

 

دیدگاه‌ها