کد خبر : 1627242 | 09 مرداد 1398 ساعت 14:28 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

باقری: فقط به دنبال حمله و بازی زیبا هستیم

مدافع تازه وارد استقلالی ها می گوید که تمرکز سرمربی آبی های روی فوتبال هجومی است.

باقری: فقط به دنبال حمله و بازی زیبا هستیم

به گزارش "ورزش سه"، میلاد باقری مدافع جوان و تازه وارد استقلال در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه درباره شرایط آبی پوشان گفت: شرایط تیم ما خیلی خوب است. تیم بسیار خوبی داریم و بازیکنان جوان هستند. تمرینات خوبی زیر نظر یک مربی کاربلد داریم و باید بیشتر تلاش کنم تا به هدف بزرگتری که داریم، برسیم. در ترکیه فشار زیادی به تیم آمد ولی این فشار به ما کمک خواهد کرد. از همه لحاظ کمپ خوبی در کشور ترکیه داشتیم و دو بازی دوستانه در این کمپ به ما کمک زیادی کرد. رسیدن به استقلال برای من خیلی مهم بود و بعد از مشورت با خانواده، با دلم استقلال را انتخاب کردم.

 

مدافع جوان استقلال درباره همکاری با استراماچونی در استقلال عنوان کرد: ایشان بسیار جدی و واقعا منظم هستند. همین موضوع باعث می شود تا تیم منظم پیش برود. او در تمرینات به موقع می خندد و به موقع نیز جدی است.

 

وی درباره نتایج خوب استقلال در بازی های دوستانه افزود: ذهنیت همه ما همین است که نباید شکست بخوریم و حتی در بازی دوستانه نیز این ذهنیت را داریم. هدف ما موفقیت تیم است و همه به قهرمانی فکر می کنیم. تغییرات زیادی داشتیم اما تیم بزرگ به این مسائل اهمیت نمی دهد. بازیکنان بزرگی رفتند اما مربی خوبی داریم و تیم کاملا یک دست و متحد است تا هواداران را خوشحال کند.

 

باقری که شماره 44 را بر تن کرده، در این باره گفت: من همیشه در دوران فوتبال 44 بر تن کردم. عدد 4 را دوست دارم و در سال های گذشته و بعد از فوتبال پایه شماره 44 را بر تن کردم.

 

مدافع جوان استقلال در بخش بعدی صحبت های خود درباره رقابت در خط دفاعی بیان کرد: در خط دفاعی بازیکنان خیلی خوبی داریم. در خط دفاع در کنار محمد دانشگر و سیاوش یزدانی، جوانانی مانند شاهین طاهر خانی و عارف غلامی حضور دارند و هر کس بیشتر تلاش کند به ترکیب می رود. بازی کردن واقعا برای من اولویت نیست و فقط همه می خواهیم تیم نتیجه بگیرد. وقتی تیم نتیجه نگیرد، چه فرقی می کند چه کسی به میدان رفته و واقعا موفقیت استقلال از همه چیز مهم تر است.

 

او در پاسخ به این سوال که تجربه کار کردن با یک مربی از ایتالیا که به سیستم های دفاعی معروف است چه ویژگی هایی دارد، گفت: ایتالیایی ها در کارهای دفاعی خوب هستند و این موضوع قطعا به من کمک می کند اما بیشتر تمرکز استراماچونی روی کارهای تهاجمی است. استقلال امسال به دنبال حمله کردن است و خط دفاع ما نیز از جلو شروع به کار می کند. استقلال امسال در سبک فوتبال تیمی تماشاگر پسند خواهد بود و من نیز اینجا حضور دارم تا پیشرفت کنم و به هدف های بزرگی برسم. نیاز به زمان دارم تا خودم را نشان دهم و برای این کار عجله ندارم.

دیدگاه‌ها