کد خبر : 1627293 | 09 مرداد 1398 ساعت 20:05 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

دو بازیکن دیگر به جمع ما می‌آیند

دنیزلی: تراکتور مدعی اصلی لیگ و جام حذفی است

سرمربی ترک تبار تراکتور می‌گوید که تیمشان هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی مدعی قهرمانی خواهد بود.

دنیزلی: تراکتور مدعی اصلی لیگ و جام حذفی است

به گزارش "ورزش ‌سه"،  مصطفی دنیزلی در حاشیه تمرین تراکتور مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت: تیم ما تیمی است که از همه زودتر برنامه آماده سازی خود را انجام داده و به اردو رفته است. به خاطر اینکه برنامه لیگ زودتر بود و حالا به تعویق افتاده است. از همان روز اول برنامه ما خوب بود و عالی جلو رفتیم و ما انتظارات تیم را می‌دانیم.  


*دو بازیکن دیگر به جمع ما می‌آیند
از بازیکنان خارجی ما فقط آقای مازلو آمدند و بازیکنان جوانی هستند که با شرایط تیم هماهنگ می‌شوند. دو بازیکن دیگر هم در روزهای آتی به جمع ما اضافه می‌شوند. یعنی یک تیمی داریم متشکل از با تجربه‌ها و جوانان.


*تراکتور مدعی اصلی لیگ و جام حذفی است
ما اینجا هر قدمی برمی‌داریم برای موفقیت تراکتور است. فوتبال یک بازی دسته جمعی است و همه باید برای موفقیت تلاش کنیم. فوتبال یک بازی با صبر است و در همان هفته‌های ابتدایی انتظار موفقیت نباید داشته باشید. اینجا برای رسیدن به هدف 30 هفته به علاوه جام حذفی فرصت دارید و ما تا آخرین لحظه تلاش خود را خواهیم کرد. این پتانسیل را هم در شهر تبریز و در تیم به وجود می‌آوریم. اگر من نمی‌توانم گفته‌های فوتبالی را برای شما کامل بازگو کنم مطمئن باشید در آینده برطرف می‌شود. مهم این است با هم هماهنگ بشویم و فقط می‌خواستم با شما شوخی کنم.


*ما الان وسط مشکل هستیم
ما مشکل داریم و باید برنامه تیم را عوض کنم. صحبت های اول ما که در تبریز بود، 27 جولای زمان شروع مسابقات بود. بعد به اول آگوست تغییر پیدا کرد و حالا می‌گویند دو هفته دیگر. ما مجبور هستیم برنامه خود را تغییر دهیم.


*می توانیم از عهده شرایط برآییم
روی این موضوع می خواهم تاکید کنم که آیا این شرایط به ضرر تیم شده است یا به سود تیم. بله در شرایط معمولی خیلی خوب بود. دو بازی داشتیم در آنجا. اما این برنامه ما طبق تقویم لیگ بود که قرار بود از همین هفته شروع شود. با این حال باز هم با این شرایط می توانیم از عهده قضایا برآییم.


*در فصل جدید موفقیت با ما خواهد بود
فلسفه بازی من اینگونه است که تماشاگرانی که به استادیوم می آیند بازی خوبی ببینند و پایان بازی هم با خوشحالی برای آنها و تیم همراه باشد. لیگ یک ماراتن است. در این ماراتن طولانی هم به رئیس، هم هیات مدیره، هم تیم و هم تماشاگران اعتماد کامل دارم و به امید خدا موفقیت با ما خواهد بود. در آخر هم می خواهم این را به شما بگویم که، مهم این است که هر کسی در داخل یا خارج بازی تلاش می کند، برای موفقیت تیم متمرکز باشد.

دیدگاه‌ها