کد خبر : 1627314 | 09 مرداد 1398 ساعت 22:20 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

آئودی کاپ؛ رئال مادرید 5 - 3 فنرباغچه

کوبو جنگ آسیایی ها را از اللهیار برد

رئال مادرید در دیداری دشوار از سری رقابت های آئودی کاپ، 5-3 فنرباغچه را شکست داد.

کوبو جنگ آسیایی ها را از اللهیار برد

به گزارش ورزش سه"، رئال مادرید که در بازی های دوستانه اخیر خود نتایج ضعیفی گرفته بود امشب نیز در رده بندی آئودی کاپ به دشواری موفق به غلبه بر فنرباغچه شد و 3 بار دروازه خود را باز شده دید. الهیار صیادمنش، مهاجم ایرانی فنرباغچه که دیشب مقابل بایرن مونیخ نیز حدود 30 دقیقه به میدان رفته بود، امشب در دقیقه 82 وارد زمین شده و توانست بازی برابر رئال مادرید را نیز در کارنامه ثبت کند.

 

بازی با برتری فنرباغچه آغاز شد و این تیم در دقیقه 6 و روی اشتباه عجیب کیلور ناواس موفق شد توسط گری رودریگوئز به گل اول برسد.

 

1423124

 

اما رئال مادرید خیلی زود درصدد جبران آمد و در دقیقه 12 و روی پاس وینیسیوس و ضربه کریم بنزما به گل تساوی دست یافت.

 

لحظاتی بعد کریم بنزما می توانست گل دوم را به ثمر برساند اما دروازه بان فنرباغچه مانع شد. اما در دقیقه 27 و روی ارسال کاشته تونی کروس، این بار بنزما موفق به زدن گل دوم رئال مادرید شد.

 

1423126

 

اما در دقیقه 35 فنرباغچه به گل تساوی رسید. شوت نبیل ضرار بعد از برخورد به اودریوزولا از بالای سر ناواس وارد دروازه شد و نیمه نخست با تساوی 2-2 به اتمام رسید.

 

در اوایل نیمه دوم و روی پاس واسکز تازه وارد، بنزما هت تریک کرد و گل سوم را به ثمر رساند. لحظاتی بعد ایسکو در دهانه دروازه یک فرصت بسیار خوب را از دست داد.

 

1423127

 

اما در دقیقه 60 اوزان توفان موفق شد با یک ضربه تماشایی از راه دور باز هم بازی را به تساوی بکشاند. اما این پایان کار نبود و در دقیقه 63 ناچو روی ریباند ضربه ماریانو باز هم رئال مادرید را پیش انداخت.

 

1423125

 

در دقیقه 81 این ماریانو دیاز بود که روی ریباند ضربه واسکز گل پنجم را به ثمر رساند. در دقیقه 82 الهیار صیادمنش، مهاجم ایرانی فنرباغچه وارد میدان شد تا 8 دقیقه فرصت بازی در مقابل رئال مادرید داشته باشد. البته در زمان ورود او بازی دیگر از تب و تاب افتاده بود و فرصت چندانی برای درخشش این بازیکن جوان فراهم نشد. صیادمنش در اواخر بازی به دلیل خطا روی گوتیئرز کارت زرد گرفت تا در نهایت بازی با برتری 3-5 رئال مادرید به اتمام برسد.

 

1423145

دیدگاه‌ها