کد خبر : 1627389 | 10 مرداد 1398 ساعت 12:15 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید لمپارد از ستاره آمریکایی جدید چلسی

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی بعد از پیروزی 5-3 تیمش در یک بازی دوستانه مقابل سالزبورگ، درخشش کریستین پولیشیچ، ستاره جدید تیمش را باعث خوشحالی دانست.

تمجید لمپارد از ستاره آمریکایی جدید چلسی

به گزارش "ورزش سه"، چلسی دیروز در یک بازی دوستانه به مصاف سالزبورگ اتریش رفت و موفق شد با نتیجه 5-3 به پیروزی برسد. فرانک لمپارد، سرمربی جدید آبی‌های لندن که اخیراً سکان هدایت چلسی را بدست گرفته بعد از این بازی از درخشش کریستین پولیشیچ، ستاره آمریکایی تازه‌وارد تیمش تمجید کرد و درخشش او را باعث خوشحالی دانست.

 

1423236

 

پولیشیچ در ماه ژانویه گذشته توسط چلسی به خدمت گرفته شد اما به صورت قرضی به تیم سابقش بوروسیا دورتموند عودت داده شد تا نیمه دوم فصل بوندس‌لیگا را با پیراهن آن تیم بازی کند. اما با پایان فصل گذشته پولیشیچ به لندن رفت تا در روند آماده‌سازی پیش‌فصل با تیم جدیدش چلسی همراهی کند.

 

1423235

 

لمپارد  درباره پولیشیچ که در بازی مقابل سالزبورگ دو گل برای چلسی به ثمر رساند به خبرنگاران گفت:" من از نحوه گلزنی پولیشیچ روی هر دو گلی که به ثمر رساند لذت بردم. او به عنوان وینگری که می‌خواهد در لیگ برتر بازی کند باید خودش را با بازی در این لیگ تطبیق دهد. پولیشیچ جوان است ولی پتانسیل فوق‌العاده بالایی دارد و من برایش خوشحالم".

 

 

 

دیدگاه‌ها