کد خبر : 1627407 | 10 مرداد 1398 ساعت 13:07 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش ناپولی برای گرفتن انتقام پپه از آرسنال

باشگاه ناپولی قصد دارد برای جذب ویلفرید زاها، مهره مد نظر آرسنال، به باشگاه او کریستال پالاس، پیشنهادی 60 میلیون پوندی ارائه دهد.

تلاش ناپولی برای گرفتن انتقام پپه از آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ناپولی که در مسابقه با آرسنال برای جذب نیکلاس پپه، ستاره لیل شکست خورده حالا قصد دارد برای جذب یکی دیگر از اهداف نقل و انتقالاتی آرسنال، ویلفرید زاها، ستاره  کریستال پالاس وارد میدان شده و برای جذب او پیشنهادی 60 میلیون پوندی به این باشگاه انگلیسی ارائه دهد.

 

1423253

 

کارلو آنچلوتی پیش از این علاقه زیادی به جذب نیکلاس پپه، ستاره ساحل عاجی لیل داشت اما او در نهایت از آرسنال سر در آورد. اما دیلی میل می‌گوید آنچلوتی حالا توجه خود را به ویلفرید زاها معطوف کرده و قصد دارد این ستاره کریستال پالاس را به ناپولی منتقل کند.

 

آرسنال تا کنون یک بار برای جذب زاها پیشنهادی 40 میلیون یورویی به کریستال پالاس ارائه داده که از سوی این باشگاه رد شده است. بعد از آن هم اورتون بخت خود را برای جذب این ستاره ساحل عاجی آزمود و پیشنهادی 55 میلیون پوندی به پالاس ارائه داد که با پاسخ منفی این باشگاه مواجه شد.

 

1423252

 

زاها اما به مدیران کریستال پالاس اعلام کرده که امسال تابستان قصد دارد این باشگاه را ترک کند و حالا به گزارش دیلی‌میل ناپولی قصد دارد با پیشنهادی 60 میلیون پوندی او را به خدمت بگیرد.  

 

دیدگاه‌ها