کد خبر : 1627411 | 10 مرداد 1398 ساعت 13:50 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

استراتژی زیدان برای پدیده ژاپنی رئال مادرید

تاکه‌فوسا کوبو، پدیده ژاپنی رئال مادرید در بازی‌های دوستانه پیش‌فصل رئال نمایش‌های درخشانی داشته ولی به نظر می‌رسد او فصل آینده در تیم ب رئال به میدان برود.

استراتژی زیدان برای پدیده ژاپنی رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی آ اس در گزارشی به بررسی استراتژی احتمالی زیدان در قبال تاکه‌فوسا کوبو، پدیده جوان ژاپنی که چندی پیش از سوی رئال به خدمت گرفته شد پرداخته است.

 

رئال مادرید امسال تابستان در روند آماده‌سازی پیش‌فصل خود وضعیت بغرنجی داشته و در بازی‌های دوستانه‌ای که انجام داده بسیار بد نتیجه گرفته و نتایج رئال در این بازی‌ها برای بسیاری از هوادارانش غیرمنتظره بوده است. رئال در پنج بازی خود در ماه جولای سه بار  شکست خورده، یک تساوی بدست آورده و تنها به یک پیروزی در مقابل فنرباغچه دست یافته است. رئال در این بازی‌ها 11 گل به ثمر رسانده ولی 16 بار دروازه خود را باز شده دیده است.

 

1423263

 

سه گل بنزما در مونیخ در همکاری با رودریگو و ویسینیوس یکی از معدود لحظاتی بود که به نظر می‌رسید زیدان می‌تواند برای فصل آینده روی آن حساب کند اما درخشان‌ترین عملکرد بازیکنان رئال در این بازی‌ها بدون تردید از آن کوبو، پدیده ژاپنی این تیم بوده. با اینکه زیدان در این بازی‌ها زمان اندکی در اختیار جوان ژاپنی گذاشته ولی او موفق شد در این زمان کوتاه خود را نشان داده و توانایی‌اش را به رخ بکشد.

 

این بازیکن سابق اف سی توکیو در بازی رئال مقابل آرسنال به میدان فرستاده نشد ولی در بازی بعدی مقابل اتلتیکو 28 دقیقه به میدان رفت و در نیمه‌نهایی آئودی کاپ مقابل تاتنهام 10 دقیقه و در بازی بعدی مقابل فنرباغچه 17 دقیقه در زمین حضور داشت. این پدیده ژاپنی در هر سه بازی با اعتماد به نفس و پختگی‌ای بازی کرد که برای بازیکنی با سن و سال او فوق‌العاده به نظر می‌رسید.

 

1423262

 

اما با وجود این نمایش‌های درخشان، آ اس می‌گوید به نظر می‌رسد آینده نزدیک پدیده ژاپنی بازی در تیم رئال مادرید کاستیا در لیگ 2ب اسپانیا باشد که لیگ دسته سوم این کشور به حساب می‌آید. زیدان در این باره گفته که بعد از پایان فاز آماده‌سازی پیش‌فصل با کوبو درباره برنامه‌ای که برای او در نظر دارد صحبت خواهد کرد.

 

زیدان در گفتگو با خبرنگاران درباره پدیده ژاپنی گفت:" وضعیت ایده‌آل این است که کوبو برای کاستیا بازی کند ولی با تیم اول رئال تمرین کند. باید ببینیم بعد چه پیش می‌آید. کوبو مثل رودریگو و وینیسیوس بازیکن جوانی است و ما باید مراقب آنها باشیم تا آهسته و به تدریج پیشرفت کنند".

 

دیدگاه‌ها