کد خبر : 1627414 | 10 مرداد 1398 ساعت 14:06 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع یوونتوس؛ یک قدم تا انتقال به سیتی

ژائو کانسلو، مدافع پرتغالی یوونتوس در آستانه انتقال به منچسترسیتی قرار دارد.

مدافع یوونتوس؛ یک قدم تا انتقال به سیتی

به گزارش "ورزش سه"، در اوایل تابستان اخبار زیادی در مورد قطعی شدن انتقال ژائو کانسلو به سیتی شنیده شده بود اما به یکباره مذاکرات متوقف شد و به نظر می رسید وی در تورین ماندنی است تا اینکه کالچومرکاتو امروز ادعا کرد ژائو کانسلو فاصله چندانی تا پوشیدن لباس سیتیزن ها ندارد.

 

1415333

 

به نظر می رسد که این انتقال زمانی متوقف شد که یوونتوس برای فروش کانسلو رقم 60 میلیون یورو را تعیین کرد اما سیتی اصرار داشت که دانیلو، مدافع برزیلی این تیم به عنوان بخشی از این قرارداد راهی تورین شود. اما طبق ادعای کالچومرکاتو امروز اقدامات قابل توجهی در مورد این انتقال انجام شده و به نظر می رسد توافق بین سیتی و یوونتوس برای رفتن ژائو کانسلو به لیگ برتر به زودی نهایی خواهد شد.

 

فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس اخیرا به لندن سفر کرده و این سفر تنها ملاقات با روملو لوکاکو و منچستر یونایتد نبوده است. منچسترسیتی پذیرفته انتقال کانسلو بدون ورود دانیلو به این قرارداد نهایی شود و بیانکونری نیز آماده است انتظارات خود را به 50 تا 55 میلیون یورو کاهش دهند.

 

مدافع راست 25 ساله یوونتوس فصل گذشته در 34 بازی یک گل زده و 5 پاس داد اما کانسلو جایی در برنامه های مائوریتسیو ساری ندارد و یوونتوس که سال قبل وی را با مبلغ 40 میلیون یورو از والنسیا جذب کرده بود، آماده فروش مدافع پرتغالی به منچسترسیتی است.

دیدگاه‌ها