کد خبر : 1627453 | 10 مرداد 1398 ساعت 20:18 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

پایان ناکامی مس قبل از جام باشگاه‌های جهان

تیم مس سونگون به برتری مقابل هایپرشهر رسید و تیم‌های ملی‌حفاری و فرش‌آرا به تساوی رضایت دادند.

پایان ناکامی مس قبل از جام باشگاه‌های جهان

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات هفته ششم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۸ امروز با انجام دو بازی همزمان آغاز شد که در یکی از آنها تیم هایپرشهر شاهین شهر در سالن تختی میزبان تیم مس سونگون ورزقان بود.

 

مس سونگون که در سه هفته اخیر نتایج دور از انتظاری کسب کرده و یک تساوی و دو باخت متوالی داشت، امروز به دنبال پایان ناکامی‌ها قبل از سفر به تایلند و حضور در جام باشگاه‌های جهان بود تا با روحیه بالاتری در این رقابت‌ها حاضر شود.

 

شاگردان تقی‌پور برخلاف سه هفته اخیر امروز توانستند عملکرد بهتری با بهره‌مندی از جوانان خود داشته باشند و با نتیجه پُر گل ۴ بر یک تیم هایپرشهر شاهین‌شهر را در زمین خود شکست دهند تا ۱۰ امتیازی شده و موقتاً به رده دوم جدول لیگ برتر فوتسال صعود کنند.

 

علیرضا عسگری‌کهن(۲ بار)، محمد شجری و سعید مؤمنی گلزنان تیم مس سونگون بودند و مجید کیانی هم موفق شد با تک گل تیم هایپرشهر شاهین شهر را به ثمر رساند.

 

در دیگر مسابقه امروز هم تیم های ملی حفاری و فرش آرا مشهد که در اهواز به مصاف هم رفته بودند به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند تا به ترتیب ۱۰ و ۸ امتیازی شده و در رده‌های سوم و ششم جدول بایستند.

 

محسن محمدزاده و فرید نمازی دو بازیکن گلزن ملی‌حفاری اهواز در این بازی بودند و مسعود محمدی و رحمان سارانی موفق به گلزنی برای فرش‌آرا مشهد شدند.

 

پنج مسابقه دیگر هفته ششم لیگ برتر فوتسال فردا جمعه برگزار می‌شود که برنامه بازی‌ها به صورت زیر است:

 

* ساعت ۱۷
مقاومت البرز- اهورا بهبهان

 

* ساعت ۱۸
شاهین کرمانشاه- شهروند ساری
ارژن شیراز- گیتی‌پسند اصفهان
آذرخش بندرعباس- سن‌ایچ ساوه
محمدسیما قم- ستارگان ورامین

دیدگاه‌ها