کد خبر : 1627511 | 11 مرداد 1398 ساعت 13:50 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

مذاکره سیتی- یوونتوس برای جابجایی دانیلو- کانسلو

یوونتوس و منچسترسیتی در حال مذاکره برای جابجایی دو ستاره خود ژوائو کانسلو و دانیلو هستند اما تا این لحظه نظر دو باشگاه درباره ارزیابی ارزش این دو بازیکن تفاوت زیادی دارد.

مذاکره سیتی- یوونتوس برای جابجایی دانیلو- کانسلو

به گزارش "ورزش سه"، کالچیو مرکاتو می‌‌گوید دو باشگاه یوونتوس و منچسترسیتی برای انجام یک جابجایی نقل و انتقالاتی در حال مذاکره هستند تا ژوائو کانسلو و دانیلو را با هم معاوضه کنند. بر اساس این مبادله ژوائو کانسلو، ستاره پرتغالی یوونتوس راهی سیتی شده و در ازای او دانیلو، ستاره برزیلی از منچسترسیتی به تورین منتقل شده و با پیراهن بیانکونری به میدان خواهد رفت.

 

1423381

 

کالچیو مرکاتو می‌گوید مذاکرات دو باشگاه ادامه داشته ولی امروز در این مذاکرات اهمیت کلیدی خواهد داشت و تکلیف انجام شدن این مبادله یا انجام نشدن آن امروز جمعه مشخص خواهد شد.

 

با اینحال دو باشگاه تا این لحظه در این مورد به توافق نرسیده‌اند و مشکل اصلی اختلاف در ارزیابی دو باشگاه از ارزش این دو بازیکن است. با وجود خبرهای خوش‌بینانه‌ای که دیروز از مذاکرات مخابره شده بود کالچیو مرکاتو می‌گوید اختلاف دو باشگاه همچنان بیش از آن است که بتوان از قطعی شدن این انتقال خبر داد.

 

1423380

 

بر اساس این گزارش، منچسترسیتی ارزش دانیلو را  35 میلیون یورو می‌داند در حالیکه معتقد است کانسلو 60 میلیون یورو ارزش دارد. اما فابیو پاراتیچی از طرف یوونتوس معتقد است اختلاف قیمت این دو بازیکن بیش از این حرفها است و سیتی نباید برای دانیلو قیمتی بیشتر از 20 میلیون یورو طلب کند. در صورتیکه سیتی روی قیمت دانیلو پافشاری کند، یوونتوس قصد دارد قیمت پیشنهادی خود برای کانسلو را دست‌کم 10 تا 15 میلیون یورو افزایش دهد.

 

یکی دیگر از مشکلات این مذاکرات دستمزد بالای دانیلو در منچسترسیتی است. ستاره برزیلی در حال حاضر در سال حدود 6 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد و یوونتوس حاضر نیست چنین مبلغی به او بپرازد. به گزارش کالچیو مرکاتو مذاکره جدید دو باشگاه امروز جمعه در انگلستان برگزار خواهد شد.

 

 

دیدگاه‌ها