کد خبر : 1627529 | 11 مرداد 1398 ساعت 15:11 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

دوست دارم تا آخر در تیم محبوبم بازی کنم؛

حسین پور: می‌خواهم ایسکوی پرسپولیس باشم

هافبک جوان تیم پرسپولیس می گوید دوست دارد تا آخر عمرش در ترکیب تیم پرسپولیس بازی کند.

حسین پور: می‌خواهم ایسکوی پرسپولیس باشم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس این فصل بازیکنان جوان زیادی را در اختیار دارد که با آرزوهای زیاد به پرسپولیس آمده اند تا در این تیم به رویاهای خود برسند. سعید حسین پور هافبک 20 ساله سرخپوشان یکی از این بازیکنان است که در دوران برانکو نیز چند بار به میدان رفت اما حالا امیدوار است مهره شاخص تری در تیم باشد و نقش مهم تری را ایفا کند.

 

* سعید حسین پور را در زمین خیلی آرام دیده ایم، در اینستاگرام هم خیلی حضور نداری. از خودت بیشتر بگو.

 

من از پایه برای پرسپولیس بازی کردم و به شدت پرسپولیسی هستم. نونهالان پرسپولیس و نفت بودم، نوجوانان پرسپولیس هم بازی کردم، در رده سنی امید به مقاومت رفتم و بعد دوباره برگشتم پرسپولیس، خیلی خوشحالم که حالا در تیم محبوبم پرسپولیس بازی می کنم.

 

* پست بازی ات چیست؛ هافبک دفاعی یا وسط؟

 

من قبل از این که بیایم پرسپولیس هافبک هجومی بازی می کردم و بازیکن پشت مهاجم بودم. اما از وقتی آمدم بزرگسالان پرسپولیس، آقای برانکو در پست هافبک دفاعی از من استفاده کردند. دیروز هم نیمه اول هافبک راست بودم و نیمه دوم هافبک دفاعی بازی کردم.

 

* از بازی دیروز بیشتر بگو که برنده هم شدید.

 

بازی دیروز دیدار دوستانه ای بود که در این سری از مسابقات تدارکاتی انجام شد و خداراشکر توانستیم آن را با پیروزی پشت سر بگذاریم. فکر می کنم تیممان کم کم شکل گرفته و آماده شروع لیگ هستیم.

 

* خودت هم فیکس بازی کردی.

 

بله من هم خداراشکر بازی کردم و فکر می کنم نمایش خوبی داشتم چون در پایان بازی کادرفنی اعلام رضایت کرد و این باعث خوشحالی ام است.

 

* فکر میکنی امسال پدیده پرسپولیس باشی و فیکس بازی کنی؟

 

آقای کالدرون ترکیب های مختلفی را در چند هفته اخیر امتحان کردند تا به نتیجه برسند. بحث بازی کردن من یا محمد حسینی نیست اما ما تمام تلاشمان را می کنیم تا به ترکیب اصلی برسیم، این آرزوی هر فوتبالیستی است.

 

* تو مازندرانی هستی، کلا در پرسپولیس شمالی ها خیلی پرتعدادند.

 

الان بچه های مازندرانی تیم شجاع خلیل زاده، علی علیپور و امید عالیشاه هستند و این خیلی به ما کمک می کند تا در فضای صمیمی تری قرار بگیریم. در تیم های قبلی ام بیشتر هم تیمی ها آذری بودند و فضا به آن شکل بود اما به هر حال تفاوتی ندارد و ما تیم هستیم و باید کنار هم تلاش کنیم.

 

* هواداران تو را از دوران برانکو می شناسند، نظرت درباره او چیست؟

 

از آقای برانکو تشکر می کنم خیلی چیزها از ایشان یاد گرفتم و خداراشکر می کنم که توانستم جواب اعتمادشان را بدهم. ایشان واقعا کاربلد بودند اما الان سرمربی تیم آقای کالدرون هستند.

 

1359042

 

* الان که خیلی جوان هستی اما در کل دوست داری مثل خیلی ها زودتر به اروپا بروی یا در پرسپولیس بمانی و مثلا کاپیتان شوی؟

 

راجع به آینده که از الان نمی شود حرفی زد و واقعا صحبت کردن درباره بازوبند کاپیتانی پرسپولیس برای من مثل یک رویا است. دوست دارم تا آخر عمرم اینجا بازی کنم و فوتبالم را تمام کنم چون یک پرسپولیسی هستم. البته بازی در تیم های بزرگ اروپا هم واقعا دلپذیر است.

 

* قرارداد را هم تمدید کردی، تا کی با پرسپولیس قرارداد داری؟

 

یک سال قرارداد داشتم اما رفتم باشگاه دو سال دیگر هم تمدید کردم و تا پایان لیگ 21اُم با پرسپولیس خواهم بود. هیچ بند خاصی هم برای جدایی وجود ندارد و تا وقتی که باشگاه بخواهد من هستم.

 
* گفتی که از پایه ها به تیم بزرگسالان رسیدی. چنین موردی را ما کمتر دیده ایم.

 

خیلی سخت است از پایه های پرسپولیس برسی به بزرگسالان. امکانات پایه خوب نیست و به همین خاطر پرسپولیس بازیکنانی که تجربه بازی در لیگ را دارند، جذب می کند. در استقلال و پرسپولیس شرایط سخت است اما به هر حال من خوشحالم که به بزرگسالان رسیده ام و از تمام مربیان و مدیرانی که برایم تلاش کردند تشکر می کنم.

 

* درباره رقم قراردادت صحبت کن، مثلا در تیم های دیگر بازیکنان جوان حدود 500 میلیون میگیرند.

 

این رقم ها در پرسپولیس وجود ندارد. خیلی کمتر از این، حتی از نصف نصف این هم کمتر!

 

* شنیدیم تو رئالی هستی، الگوی فوتبالت هم از این تیم است؟

 

بله شدیدا رئالی هستم و این تیم را دوست دارم. سبک بازی ایسکو برایم عالی است یک جورهایی الگویم محسوب می شود. البته کریستیانو رونالدو را هم واقعا هم اخلاقی و هم فنی دوست دارم.

 

* این اولین مصاحبه ات با ما بود؛ دوست داری در آخر چیزی اضافه کنی؟

 

از آقای کالدرون تشکر می کنم، ایشان خیلی برایم زحمت می کشند. دوست دارم از پدر و مادرم هم تشکر کنم و همچنین هواداران پرسپولیس که با پیام های محبت آمیز من را شرمنده می کنند.

دیدگاه‌ها