کد خبر : 1627536 | 11 مرداد 1398 ساعت 15:31 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

دخترانی که ستاره‌های مشهدی را شکست دادند(عکس)

یحیی گل محمدی به همراه تعدادی از ستاره های شهرخودرویی در موسسه خیریه‌ای حضور یافتند و با دختران کم توان ذهنی دیدار کردند.

دخترانی که ستاره‌های مشهدی را شکست دادند(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی شهرخودرویی ها پیش از حضور در اردوی تهران به همراه تعدادی از بازیکنانش به موسسه خیریه‌ای رفتند و با دختران کم توان ذهنی در آن موسسه دیدار کردند.


 
در این بازدید، مجتبی سرآسیایی، حمید مطهری، محمد عسگری، امین قاسمی نژاد ، یونس شاکری ، سعید صادقی و روح الله باقری نفراتی از کادر مدیریتی، مربیان و بازیکنان بودند که در این دیدار یحیی گل محمدی را در موسسه خیریه توانبخشی دختران بی سرپرست و کم توان ذهنی همدم مشهد همراهی کردند. 

 

اعضا باشگاه شهر خودرو خراسان ضمن بازدید از بخش های مختلف نگهداری دختران بی سرپرست و کم توان ذهنی، در جریان شرایط کمک به این موسسه و نحوه نگهداری دختران در این موسسه قرار گرفتند. در بخش دیگری از این بازدید که اعضا باشگاه شهر خودرو با فعالیت های ورزشی دختران این موسسه آشنا شدند و با پیشنهاد یحیی گل محمدی دقایقی نیز اعضا باشگاه شهر خودرو با دختران کم توان این موسسه به فوتبال پرداختند.

 

1423412

 

در این مسابقه گل محمدی در تیم دختران همدم حضور یافت و با بازیکنان تیمش به رقابت پرداخت و دقایقی شاد را برای دختران همدم ایجاد کرد. حضور در کارگاه هنرهای دستی، قلم زنی و گلیم بافی قسمت دیگری از بازدید گل محمدی و همراهانش از موسسه همدم بود. در این کارگاه گلیم دست بافی که توسط دختران موسسه همدم بافته شده بود به گل محمدی اهدا شد.

 

بخش پایانی این بازدید حضور در بین اعضا گروه سرود موسسه خیریه همدم بود که حال و هوای ویژه ای را در بین اعضا باشگاه شهر خودرو ایجاد کرد. پس از آن دو توپ فوتبال با امضا اعضا کادر فنی و بازیکنان تیم شهر خودرو به رسم یادبود به این موسسه اهدا شد.

 

1423414

 

1423415

 

1423416

دیدگاه‌ها