کد خبر : 1627559 | 11 مرداد 1398 ساعت 16:46 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

فان خال: گواردیولا به حریفان احترام نمی گذارد

لوئیس فان خال که اخیرا به یکی از منتقدان پپ گواردیولا بدل شده، بار دیگر به سرمربی اسپانیایی کنایه زد.

فان خال: گواردیولا به حریفان احترام نمی گذارد

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا را برخی بهترین مربی دنیا می دانند. کسی که فصل گذشته با سیتی فاتح سه گانه فوتبال انگلیس شد ولی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر تاتنهام ناکام ماند. پپ در زمان حضورش در بارسا دو بار فاتح لیگ قهرمانان شد ولی با بایرن و سیتی موفق به تکرار این افتخار نشده است. گواردیولا سه سال مربی بایرن بود و نتوانست از نیمه نهایی لیگ قهرمانان فراتر برود و با سیتی هم در سه سال گذشته نتوانسته به نیمه نهایی برسد.

 

 

1422840

 

 

لوئیس فان خال که زمانی در بارسا مربی گواردیولا بود، در انتقاد از او گفت:« دو قهرمانی متوالی در لیگ برتر فوق العاده است. گواردیولا در فوتبال انگلیس هر چه بوده را فتح کرده ولی او نه با سیتی و نه با بایرن نتوانسته قهرمان اروپا شود.

لیگ قهرمانان بزرگترین افتخاری است که یک مربی می تواند کسب کند. مشکل او غرور بیش از حدش است. دقیقا مثل مشکلی که اریک تن هاگ(سرمربی آژاکس) دارد. هر دو به حریفان شان احترام کافی را نمی گذارند و بیش از اینکه به سبک بازی حریف توجه کنند، نگران شیوه بازی تیم خودشان هستند.  هر دو تیم هایی بسیار با کیفیت دارند ولی آنقدر به تیم خودشان توجه می کنند که از رقیبان غافل می مانند و در اروپا از این ناحیه ضربه خورده اند. آنها باید بیشتر به حریفان احترام بگذارند.»

 

 

دیدگاه‌ها