کد خبر : 1627585 | 11 مرداد 1398 ساعت 19:03 | 926 بازدید | 0 دیدگاه

ترسی از روبرو شدن با تیم‌های مدعی ندارم

خطیبی: به دنبال جذب دو مهاجم و یک گلر هستیم

بازیکن اسبق تیم ملی و سرمربی حال حاضر ماشین‌سازی معتقد است که در بعضی نقاط زمین ایراداتی وجود دارد که در چند روز آینده با جذب بازیکنانی درصدد رفع این اشکالات هستیم.

خطیبی: به دنبال جذب دو مهاجم و یک گلر هستیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ماشین‌سازی بعد از انجام دیدارهای تدارکاتی با تیم‌های تراکتورسازی و پارس جنوبی در دیداری دوستانه به دیدار تیم فوتبال استقلال رفت که در این دیدار با 4 گل مغلوب حریف قدرتمند خود شد. پس‌ازاین دیدار رسول خطیبی سرمربی سبز پوشان ماشین‌سازی در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه"، در ابتدا در خصوص شرایط تیم گفت: «در ارتباط با وضعیت تیم باید بگویم که مسئولان باشگاه همه جورِ از تیم حمایت می‌کنند. اما فراموش نکنید که از ترکیب اصلی سال گذشته تنها سه بازیکن باقی‌مانده و این در نوع خودش مشکل بزرگی است و به همین خاطر این تیم کاملاً پوست‌اندازی کرده و همین موضوع کار ما را سخت کرده است.»


خطیبی در همین ارتباط افزود: «با توجه به این مسائل ما تقریباً در خط دفاع بازیکنان خودمان را شناخته‌ایم و تا حدی خیالمان از این دفاع راحت است ولی در 5 بازی دوستانه گذشته ما عملاً بدون مهاجم بودیم و در خط دروازه هم تنها با یک گلر در این بازی‌ها به میدان رفتیم. از همین رو هم خود ما و هم باشگاه شدیداً به دنبال جذب دو مهاجم و یک گلر در این دو پست هستیم که همین‌جا می‌گویم سه تن از این دو بازیکن خارجی هستند. ضمن اینکه به خاطر کمبود وقت و تاریخ شروع لیگ می‌دانیم که فرصت چندانی نداریم و در این هفته باید کار را یکسره کنیم و به سرانجام برسانیم.»


وی در ارتباط با آخرین بازی تیمش در مقابل استقلال هم خاطرنشان کرد: «در این دیدار بیشتر قصد داشتیم تا بازیکنان تستی را در شرایط سخت بسنجیم و دیدار مقابل استقلال بهترین فرصت برای ما بود که این مهره‌های تستی را در برابر تیمی مثل استقلال محک بزنیم که یکی از این بازیکنان هم دروازه‌بان خارجی ما بود که دیدیم کیفیت لازم را نداشت و در کل هرچند شکست را پذیرا شدیم. اما من به اهدافم در این بازی دست‌یافتم که خاصیت بازی‌های تدارکاتی نیز همین است.»


خطیبی با اشاره به اینکه از دیدار با تیم‌های بزرگ هراسی ندارد خاطرنشان کرد: «من هم می‌توانستم مثل بسیاری از مربیان در مقابل یک تیم بسیار ضعیف تیمم را به میدان بفرستم و به‌به و چه چه به راه بیندازیم، اما با شروع لیگ تازه متوجه کیفیت اصلی بازیکنانمان می‌شدیم که دیگر آن موقع کار از کار گذشت بود. این دیدارهای سخت دوستانه بسیار به ما در جهت شناخت مهره‌هایمان کمک شایانی کرد و ما به آنچه باید در این بازی‌های دوستانه برسیم دست پیدا کردیم.»


وی درباره اینکه آیا از اینکه این‌گونه بازی‌های سخت را برگزار کرده است نمی‌ترسد که مسئولان تیم نسبت به انتخاب او دچار شک و ترید شوند گفت: «خوشبختانه مدیران ما همه فوتبالی هستند و کاملاً از نفس بازی‌های تدارکاتی باخبرند. وقتی می‌بینیم که این گلر خارجی در حضور 100 نفر نمی‌تواند بازی خوبی را ارائه دهد مجبورم که عذر او را بخواهم. علاوه براین دروازه‌بان با دوتا سه بازیکن تستی دیگر هم در این بازی مقابل یک تیم مدعی به میدان رفتیم و از قبل هم این بازیکنان را توجیه کرده بودیم و هیچ قراردادی هم بین ما با آن‌ها بسته نشده بود.»


خطیبی که خودش هم‌زمانی با لباس استقلال بازی می‌کرد در خصوص شرایط تیم استقلال هم بیان کرد: «به‌هرحال تیم‌های تراکتور، ذوب‌آهن، استقلال و پرسپولیس و سپاهان و پدیده همگی جزو تیم‌های مدعی این فصل به شمار می‌روند و لِوِل آن‌ها یک مقدار نسبت به سایر تیم‌ها بالاتر است. شما خودتان مشاهده کنید که قرارداد یک مهاجم استقلال به‌اندازه کل بازیکنان این فصل ما ارزش دارد. اما ما در این فصل در هر شرایطی به هدفمان که باید جزو ده تیم اول لیگ باشیم دست خواهیم یافت و این با توجه به جایگاه این تیم در فصل گذشته پیشرفت به شمار می‌آید.»


وی درباره اینکه به خاطر اینکه مالک باشگاه بیشتر تمرکزش روی تراکتور است، آیا حمایت کافی را از این تیم دارد اظهار کرد: «خب بالاخره تراکتور چون در این فصل مدعی قهرمانی است باید مقداری تقویت می‌شد ولی کار ما هم انصافاً سخت است. اما آن چیزی که مسلم است آقای زنوزی به فوتبال تبریز کمک و خدمت کرده است و انشاء الله ظرف دو تا سه روز آِینده که از مسافرت برگردد حتماً با ایشان جلسه‌ای در جهت رفع ایرادات و کمبودهایمان در تیم خواهیم گذاشت.»

دیدگاه‌ها